nå har jeg kommet hjem for godt tror jeg.. kan vær jeg reiser på en liten tur men ikke noe mer..etter å ha vert på rott nesten en månede sammenhengende er det godt å være hjemme
Faile wrote:trodde ikke det var annet enn sauer på rott jeg
no slektninger har en slags hytte der ute.
gøres jeg ut som en sau eller? det er folk der ute...så bare det så og du kan bade hver dag *smile* det er veldig gøy å være der når det er folk du kjenner og/eller har en eller flere med deg. spesielt når det er fint vær
Da takker jeg foreløpig for meg, drar av gårde i morgen for å tjenestegjøre i Hans Majestet Kongens Garde. Sees om 12 måneder. Eller en av de ganske mange helgene jeg får fri.
På gjensyn.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Simen wrote:Da takker jeg foreløpig for meg, drar av gårde i morgen for å tjenestegjøre i Hans Majestet Kongens Garde. Sees om 12 måneder. Eller en av de ganske mange helgene jeg får fri.
På gjensyn.
Lykke til.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Garden, ja. Prøv å komme med i drilltroppen; en kompis av meg var der for ett år siden, og reiste halve jorda rundt på forskjellige tattoo-tilstelninger...
Ha det gøy, uansett!
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:Garden, ja. Prøv å komme med i drilltroppen; en kompis av meg var der for ett år siden, og reiste halve jorda rundt på forskjellige tattoo-tilstelninger...
Ha det gøy, uansett!
Det er ikke dit han skal. Dessuten må du ha skillzzz med trommer og annet for det tror jeg.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Ikke drilltroppen. Der er det en del uttaksrunder og sånt noe, så det er vel til slutt 30 gardister som får være med i drilltroppen, hvis jeg husker riktig...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.