Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Hva i all verden er en "jeg-bevissthet"?
Men joda, sauer kan bli både forvirret og redde. Det hender for eksempel at man tar fra ei søye ett lam ei lita stund. Hva skjer da? Søya blir forvirret, så redd. Samme med lammet.
Og mange søyer liker faktisk å bli klyppet. De koser seg skikkelig. No kidding.
Men dette er strengt tatt ikke tema...
Men joda, sauer kan bli både forvirret og redde. Det hender for eksempel at man tar fra ei søye ett lam ei lita stund. Hva skjer da? Søya blir forvirret, så redd. Samme med lammet.
Og mange søyer liker faktisk å bli klyppet. De koser seg skikkelig. No kidding.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Eller hvis ikke skjønner at man kan gå ut i kanten når det kommer en bil bak demSauegjeteren wrote: Men joda, sauer kan bli både forvirret og redde. Det hender for eksempel at man tar fra ei søye ett lam ei lita stund.
....
Ja! Kanskje på tide å komme tilbake til tema?
Da kan jeg si at jeg ikke skal noe sted.. Kan vel heller ikke dra så langt siden skolen begynner om to dager..
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Vel, venner og bekjente, da er det dags for avskjed. Dette kommer nok ikke som noen overraskelse på noen, men for dem av dere som fortsatt ikke har fått det med seg, så skal jeg altså ut å reise. Jeg skal backpacke rundt om i Asia og Australia fram til jul, og drar i morgen. Nå er alle forberedelser snart unnagjort, og det står to senger klar til oss i fjortende etasje i en skyskraper ett eller annet sted i Kowloon, Hong Kong og venter på våre døgnvillekropper.
Jeg kommer antakeligvis til å stikke innom fra andre sida av verden og se etter at alt går greit her på forumet til tross for at jeg ikke er så aktiv lenger. Det blir nok rart - jeg har jo tross alt vært her omtrent siden forumet fikk ben å gå på, og jeg har som regel utbasunert meninger om dette og hint til alle. Vel vel. Det har vært kjekt, og forhåpentligvis er forumet like oppegående over jul? I så fall kommer jeg nok tilbake for fullt.
Ha et hyggelig skoleår, for dem av dere det gjelder. Hyggelig i millitæret for dem det gjelder. Noen skal vel jobbe, og ha en fin høst dere også.
Vi snakkes!
- Ceres
Jeg kommer antakeligvis til å stikke innom fra andre sida av verden og se etter at alt går greit her på forumet til tross for at jeg ikke er så aktiv lenger. Det blir nok rart - jeg har jo tross alt vært her omtrent siden forumet fikk ben å gå på, og jeg har som regel utbasunert meninger om dette og hint til alle. Vel vel. Det har vært kjekt, og forhåpentligvis er forumet like oppegående over jul? I så fall kommer jeg nok tilbake for fullt.
Ha et hyggelig skoleår, for dem av dere det gjelder. Hyggelig i millitæret for dem det gjelder. Noen skal vel jobbe, og ha en fin høst dere også.
Vi snakkes!
- Ceres
Urban tilværelse
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte