Fotball

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Kuyt imponerte heller ikke meg i VM, men det er egentlig en fordel, særlig for kjøpende klubb.

Tror ikke Benitez satt og håpte at Kuyt skulle storspille, og legge flere millioner pund ekstra på prislappen sin.

Nok av eksempler på spillere som har imponert i mesterskap, og floppet i England. Diouf og Diao er de "beste" eksemplene i Liverpool.

Krysser fingrene for at russerne og United også avgir poeng idag. Tviler dog...
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Jeg gadd ikke å lese igjennom alle de 25 sidene, så jeg svarer kun på det første spørsmålet.

Laget er Molde :P
Jeg vet de ligger nederst, men jeg har heiet på dem siden jeg var 6 år (og oppdaget fotball på tv).
Jeg nekter å svikte laget mitt, man er med i gode og onde dager...

Når det gjelder i utlandet heiet jeg en stund på Manchester United, men jeg fant ut at det ikke er helt mitt lag.
Nå heier jeg på Celtic... De ligger for tiden på tredje plass i den skotske PremierLeague... Go Celtic...
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Må si jeg likte Start - LSK igår. Selvsagt synd at Müller ble utvist, men de skulle hatt to røde kort senere som de ikke fikk, så gikk opp i opp sier nå jeg.
Satser på RBK - Start i cupfinalen.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Ser litt på aftenpostens "Kampen Direkte", med Man U. Meget morro da det bare tokk 19 min før man u gikk opp i en 4-0 ledelse på Old Trafford. Nå i andre omgang er det 5-1, og Bytte hos Manchester United: Louis Saha ut, Ole Gunnar Solskjær inn :D

slik liker jeg å se Manchester.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Wolfbrother wrote:Ser litt på aftenpostens "Kampen Direkte", med Man U. Meget morro da det bare tokk 19 min før man u gikk opp i en 4-0 ledelse på Old Trafford. Nå i andre omgang er det 5-1, og Bytte hos Manchester United: Louis Saha ut, Ole Gunnar Solskjær inn :D

slik liker jeg å se Manchester.
Bare synd at du ikke så kampen da :P.

Men gratulerer Chelsea og United med gode kamper.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Nynaeve Sedai wrote:Laget er Molde :P
For her, her kommer Molde!
Ja, Molde, her kommer vi!
Vi gir det vi har og vi tar det vi får
Vi er her når du ligger
og heeeeeeer, når du står!

:D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Nynaeve Sedai wrote:Jeg gadd ikke å lese igjennom alle de 25 sidene, så jeg svarer kun på det første spørsmålet.

Laget er Molde :P
Jeg vet de ligger nederst, men jeg har heiet på dem siden jeg var 6 år (og oppdaget fotball på tv).
Jeg nekter å svikte laget mitt, man er med i gode og onde dager...

Når det gjelder i utlandet heiet jeg en stund på Manchester United, men jeg fant ut at det ikke er helt mitt lag.
Nå heier jeg på Celtic... De ligger for tiden på tredje plass i den skotske PremierLeague... Go Celtic...
Som trofast RBK-er så har jeg så klart null respekt for ditt valg av norsk lag. Måtte dere rykke ned og forbli evig i fotballens skumringsdal!

Celtic derimot har jeg stor respekt for. De er mitt lag i Skottland (henviser til Scheie-vedtaket :) ), siden det var dem jeg så når jeg var der for et par år siden. Men ikke skift lag igjen, Nynaeve Sedai! Da kan du ikke regnes for god supporter. :wink:

Gøy at RBK KNUSTE Viking. Jeg hadde nesten forventet det, men morro likeså.

Start-LSK var vel en av de morsomste kampene jeg har sett i årets sesong. Jeg håper, i likhet med Kjetil, på at vi kan møtes i finalen. Der skal vi knuse det fillelaget og spre restene ut over makrellstimene i Oslofjorden! :twisted: :lol:

Og synd med ManUre og Chelshit. Ikke morro i det hele tatt! :(
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Vel du liker ikke Molde og jeg kan si det samme om RBK :lol:
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Lothair Mantelar wrote:Gøy at RBK KNUSTE Viking. Jeg hadde nesten forventet det, men morro likeså.
Døh! Viking spilte da best! Men det er da som alle vet målene som teller i fotball.. Såh.. RBK har aldri vært mitt lag.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Nynaeve Sedai wrote:Vel du liker ikke Molde og jeg kan si det samme om RBK :lol:
Yay for mangfoldet på tidshjulet.net! :D

Vi har folk som Nynaeve Sedai, som holder med Molde og misliker Rosenborg.
Vi har folk som Lotta, som holder med Rosenborg of misliker Molde.
Vi har folk som meg, som elsker Rosenborg, og er ganske glad i Molde.
Og jeg er overbevist om at vi også har folk som misliker begge klubbene.

Tre gange tre yayz0r! :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Godt sagt :D
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Terje wrote:Og jeg er overbevist om at vi også har folk som misliker begge klubbene.
Der har du meg vettu. Brann forevah!

Edit: Innlegg nummer tusen. 8)
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Jeg liker igrunnen begge klubbene, eller, blitt litt mindre glad i Molde etter klysa Hoseth kom tilbake.

Men Start er jo helt klart best for tia. Slått LSK, Rosenborg og Brann. Brann to ganger.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Terje wrote:
Men holder ikke Akira med Brann?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Lothair Mantelar wrote:
Terje wrote:
Men holder ikke Akira med Brann?
Jo, det er nettopp det jeg gjør, les min ovenstående post. :P
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Post Reply