Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
I de fleste bokhandlere jeg har vært i har de som regel alle bøkene i serien. På Norli i Sandvika for eksempel hadde de fra 1-11 i den svarte engelske versjonen, mer komplett får du det ikke. Ellers kan du jo bruke nettet til å finne ut om de har det i en pakke. Personlig så tror jeg faktisk ikke det, men det kan jo hende.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Og kva trur de prisen blir.?Slik det er noe er det 400,- for ei bok.
Dvs at alle 15 kostar: 15 * 400,- = 6000,-
Tja, er verd pengane, men er jau dyrt då.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ashaman wrote:Og kva trur de prisen blir.?Slik det er noe er det 400,- for ei bok.
Jeg får mine finansiert av Staten, jeg!
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ashaman wrote:Og kva trur de prisen blir.?Slik det er noe er det 400,- for ei bok.
Hehe, eg har lærlinge løn, så må arbeide ei stund før eg har råd.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Hehe, eg har lærlinge løn, så må arbeide ei stund før eg har råd.
Lærling lønn er i allefall en inntekt.
Jeg er arbeidsledig
Hvis dere hadde spurt litt før så var det en pakke tilgjengelig på outland.no, men den er gått ut. Men man kan vel sende en e-mail og trygle... De er hyggelige folk.
Men bøkene er på engelsk.
Ellers kan man spørre sin lokale bokaforhandler, eller maile litt rundt til forskjellige bokklubber.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov