Skrytetråd

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Princess wrote:
Sauegjeteren wrote:Og hvem har du tenkt å drepe Princess? Sjefen din? Bare så du får en ny en som er litt forskjellig i metodene, men like ille? Tror uansett ikke du er tøff nok til å drepe.
Jeg skal ta over verden! dah! :P
Med kropp eller pistol? Greit nok at Carola kom til finalen i Grand Prix med kropp og at Hitler/Alexander den Store/Djengis Kahn/Napoleon tok akseptable biter av verdenskaka på sin tid, men varte noe av det?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Lothair Mantelar wrote:
Kjetil wrote:Vet ikke hvem Gisele Blücher er, men det finnes ingen regler uten unntak.

Hvordan du fikk dratt stygg ut av det jeg skrev, lurer jeg heller mer på, kanskje du trenger briller. :P
Når man skriver at man synes modeller er uattraktive, så antok jeg at du syntes de var stygge. Hvem klarer å holde seg nøytrale til verdens vakreste vesener?

Bare tenk: alle jentene samlet i garderoben, fiklende med bh-er og g-strenger... Brrr! :D
Javel...slik dere tenker...(ikke overasket...)
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Pøh, verdens vakreste vesener har en kropp med former. De skal ikke se ut som en 14 år gammel gutt med et vakkert ansikt.

Men noen liker jo slikt også, folk er forskjellige.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Lothair Mantelar wrote:Bare tenk: alle jentene samlet i garderoben, fiklende med bh-er og g-strenger... Brrr! :D
Punkt 1: Hva i all verden skal de med klær? Punkt 2: Trangt. Punkt 3: Misfornøyde damer i trangheten. Punkt 4: Man ser ikke så mye man vil i trangheten, men unnskyldninga for å ta på er alltids der. Punkt 5: Det ville sikkert vært bråk der.

Og Princess: :twisted:
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Sauegjeteren wrote:
Lothair Mantelar wrote:Bare tenk: alle jentene samlet i garderoben, fiklende med bh-er og g-strenger... Brrr! :D
Punkt 1: Hva i all verden skal de med klær? Punkt 2: Trangt. Punkt 3: Misfornøyde damer i trangheten. Punkt 4: Man ser ikke så mye man vil i trangheten, men unnskyldninga for å ta på er alltids der. Punkt 5: Det ville sikkert vært bråk der.

Og Princess: :twisted:
"Hva i all verden skal de med klær" jaha ja :P

Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Kjetil wrote:Pøh, verdens vakreste vesener har en kropp med former. De skal ikke se ut som en 14 år gammel gutt med et vakkert ansikt.

Ja takk, begge deler. De vakreste jentene jeg vet om har både kurver og er passelig tynne.
Sauegjeteren wrote:Punkt 1: Hva i all verden skal de med klær? Punkt 2: Trangt. Punkt 3: Misfornøyde damer i trangheten. Punkt 4: Man ser ikke så mye man vil i trangheten, men unnskyldninga for å ta på er alltids der. Punkt 5: Det ville sikkert vært bråk der.
Punkt 1: De trenger dem så klart ikke, men en viss unnskyldning må en jo ha for å stirre som en ulv i flokken din...

Punkt 2: En klar fordel.

Punkt 3: Hvorfor misfornøyde. De liker naturlig nok å være nakne foran oss, og ikke minst å se på de andre nakne jentene... :D

Punkt 4: Jeg hadde naturlig nok drukket litt for mye (eller sagt det, i hvert fall) for så sjanglet lykkelig rundt, støttende på alt av utstikkende, kvinnelige kroppsdeler i sikte.

Punkt 5: Ingen kommer til å høre protestene til modellene!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Enig med Kjetil, de vakreste damene i verden er ikke modeller, selv om det finnes det en del fine modeller - kanskje særlig fra brasil.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

^og du er sikker på at disse kurvene er helt naturlige? :P

jeg forstår ikke hva som er så attraktivt med fettklumper plassert i hist og pist rundt på kroppen, kjetil.

for all del, jeg skjønner jo at man ikke akkurat tenner på å kunne telle ribben, men innen rimelighetens (og helsens) grenser, synes jeg tynne jenter er penest.

nuvel, min dom er jo ganske irrelevant.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Selvsagt skal jenter være slanke, men det er stor forskjell på slanke og utsulta vrak som de fleste modeller er.

Skuespillere er nesten alltid penere enn modeller.
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

Lothair Mantelar wrote:
Kjetil wrote:Pøh, verdens vakreste vesener har en kropp med former. De skal ikke se ut som en 14 år gammel gutt med et vakkert ansikt.

Ja takk, begge deler. De vakreste jentene jeg vet om har både kurver og er passelig tynne.
Sauegjeteren wrote:Punkt 1: Hva i all verden skal de med klær? Punkt 2: Trangt. Punkt 3: Misfornøyde damer i trangheten. Punkt 4: Man ser ikke så mye man vil i trangheten, men unnskyldninga for å ta på er alltids der. Punkt 5: Det ville sikkert vært bråk der.
Punkt 1: De trenger dem så klart ikke, men en viss unnskyldning må en jo ha for å stirre som en ulv i flokken din...

Punkt 2: En klar fordel.

Punkt 3: Hvorfor misfornøyde. De liker naturlig nok å være nakne foran oss, og ikke minst å se på de andre nakne jentene... :D

Punkt 4: Jeg hadde naturlig nok drukket litt for mye (eller sagt det, i hvert fall) for så sjanglet lykkelig rundt, støttende på alt av utstikkende, kvinnelige kroppsdeler i sikte.

Punkt 5: Ingen kommer til å høre protestene til modellene!
*kremt* her leser jeg at dere godt kunne tenke dere å bli faraoner hehe.de hadde jo så mangen damer som bare var til for hans fornøyelse
men dere drømer vel
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Stine wrote:^og du er sikker på at disse kurvene er helt naturlige? :P

jeg forstår ikke hva som er så attraktivt med fettklumper plassert i hist og pist rundt på kroppen, kjetil.

for all del, jeg skjønner jo at man ikke akkurat tenner på å kunne telle ribben, men innen rimelighetens (og helsens) grenser, synes jeg tynne jenter er penest.

nuvel, min dom er jo ganske irrelevant.
Nei, uheldigvis er det mye juks og fanteri, men det ser fortsatt pent ut.

Du skal jo heller ikke forstå hvorfor fettklumper plasert på stategiske steder er vakkert, du er jo jente. Er gutter som liker slikt. Er bryster, midje, rumpe og lår som skiller menn og damer, og det er nettopp det vi synes er attraktivt, nettopp forskjeller.

Plasser hvor jenter og gutter er ganske like, skal det jo være flatt og pent, som mage.

Anoreksiavrak ser syke ut, og det er imot naturlovene å lete etter syke maker.

Eh, no offense Stine, du er jo så nydelig atte :p
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

the black wind wrote:*kremt* her leser jeg at dere godt kunne tenke dere å bli faraoner hehe.de hadde jo så mangen damer som bare var til for hans fornøyelse
men dere drømer vel
Altså, farao kunne vel alltids vært fett, men jeg har like stor tro på å være mormoner eller bare kuppe ett harem og bli milkshake.

Og hvem ville vel ikke hatt lyst til å ha en haug med steinklosser på grava si?

Og drømmer: helt fint for meg. Jeg skryter herved av å drømme om damer.
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Sauegjeteren wrote:
the black wind wrote:*kremt* her leser jeg at dere godt kunne tenke dere å bli faraoner hehe.de hadde jo så mangen damer som bare var til for hans fornøyelse
men dere drømer vel
Altså, farao kunne vel alltids vært fett, men jeg har like stor tro på å være mormoner eller bare kuppe ett harem og bli milkshake.

Ville ikke hatt noe imot at folk bygger et stort monumet for min skyld :P

the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

Sauegjeteren wrote:
men dere drømer vel

bare drøm i vei så lenge jeg slipper å høre på det ^^
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

the black wind wrote:bare drøm i vei så lenge jeg slipper å høre på det ^^
Du leser det. Jeg tar det som ett aksept da.
Post Reply