Skrytetråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
the black wind
- Hengiven

Det var vel ikke så lite, siden du var 13 år den gangen...Stine wrote:er bare 160, men ja, det er veldig lite. jeg stakk ikke slange i nesa for moro skyld.Lieungh wrote:35 er veeeeldig lite. Synes jeg. Hvor høy er du?
(det er faktisk jævlig ubehagelig.)
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Huff, slange i nesa høres ikke behagelig ut, nei.
Men nå er du vel tilbake på normalvekt? Og du så forresten veldig pen ut på det bildet etellerannet sted der du hadde scanna hodet ditt eller noe.
Og det er bedre med litt former selv om det ikke er noe pent å være overvektig. Har selv relativt brede hofter og kraftig beinbygning, som egentlig kommer godt med. Hvis jeg noengang skal ha barn har jeg hørt at det blir mindre smertefullt å føde også.
Men nå er du vel tilbake på normalvekt? Og du så forresten veldig pen ut på det bildet etellerannet sted der du hadde scanna hodet ditt eller noe.
Og det er bedre med litt former selv om det ikke er noe pent å være overvektig. Har selv relativt brede hofter og kraftig beinbygning, som egentlig kommer godt med. Hvis jeg noengang skal ha barn har jeg hørt at det blir mindre smertefullt å føde også.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Fysj! Jeg skal aldri føde en unge. Jeg skal adoptere. Det er snillere, ikke så smertefult og du slipper å se stygg ut i ni måneder, (min mening).Lieungh wrote:Huff, slange i nesa høres ikke behagelig ut, nei.
Onkel Bjørn sier at gravide kvinner er de vakreste. Og instinktivt sett burde vi vel føle en slags trang til å passe på gravide, og derfor også synes de er vakre på en ellerannen merkelig måte.Princess wrote:Fysj! Jeg skal aldri føde en unge. Jeg skal adoptere. Det er snillere, ikke så smertefult og du slipper å se stygg ut i ni måneder, (min mening).
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Moren min og din onkel Bjørn er enige. Men jeg liker ikke tanken på å gå rundt med en diger kul på magen, for så å presse ut en liten unge av meg mens jeg har masse smerter.Lieungh wrote:Onkel Bjørn sier at gravide kvinner er de vakreste. Og instinktivt sett burde vi vel føle en slags trang til å passe på gravide, og derfor også synes de er vakre på en ellerannen merkelig måte.Princess wrote:Fysj! Jeg skal aldri føde en unge. Jeg skal adoptere. Det er snillere, ikke så smertefult og du slipper å se stygg ut i ni måneder, (min mening).
Jeg fikk 0,8 karakter i ekstrapoeng siden jeg hadde opptaksprøve for musikklinja.Sauegjeteren (side 4) wrote:Ajah: Hvordan kan du ha fått 5,7 i snitt med en sekser og tre firere? Du hadde da ikke ekstrafag da, hadde du? Og jeg trenger ikke lære å grille melk, men hvis noen vil lære fem måter (sikkert flere) å koke poteter feil på, send en PM eller melding om det her i tråden.
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
heh, det var jeg da heller ikke. var innlagt så sent som i fjor høst.Princess wrote:Det var vel ikke så lite, siden du var 13 år den gangen...Stine wrote:er bare 160, men ja, det er veldig lite. jeg stakk ikke slange i nesa for moro skyld.Lieungh wrote:35 er veeeeldig lite. Synes jeg. Hvor høy er du?
(det er faktisk jævlig ubehagelig.)
alle verdier i blodet mitt var så lave at jeg ville ha dødd hvis ikke de hadde blitt balansert igjen, og jeg har fucka hjerterytmen min (det finner stadig på å hoppe over slag etc. når jeg sover synker pulsen så mye at jeg nærmest er i koma). det er ikke usannsynlig at jeg kommer til å få benskjørhet, samt at tennene mine er ødelagt fullstendig. jeg fikk blåmerker og sår av å sitte eller å rett og slett ligge i senga. etterhvert mistet jeg evnen til å lese. tåneglene mine datt rett og slett ut, og det samme gjorde store dotter av håret mitt.
ikke fortell meg at det ikke var så lite.
(dette burde absolutt ikke vært i skrytetråden, men det var her diskusjonen fant sted.)
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
nei æsj, gravide mager er det ekleste jeg vet. blodårene nærmest tyter ut av dem, og det ser ut som om de er iferd med å sprekke når som helst.Lieungh wrote:Onkel Bjørn sier at gravide kvinner er de vakreste. Og instinktivt sett burde vi vel føle en slags trang til å passe på gravide, og derfor også synes de er vakre på en ellerannen merkelig måte.Princess wrote:Fysj! Jeg skal aldri føde en unge. Jeg skal adoptere. Det er snillere, ikke så smertefult og du slipper å se stygg ut i ni måneder, (min mening).
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Det er jo helt hinsides lite selvfølgelig. Satan..Jeg kan skryte av deg Stine som sier det, er et av emnene som fremdeles er ganske tabubelagt og i alle fall vanskelig å prate om selv..
Jeg synes damer er fine når de er gravide jeg! Da tenker jeg ikke bare på magen, men hele utstrålingen.
Så: skryt til gravide kvinner.
Jeg synes damer er fine når de er gravide jeg! Da tenker jeg ikke bare på magen, men hele utstrålingen.
Så: skryt til gravide kvinner.
..ellers kan De kalle meg Hoy.