Ah, jammen da såWolfbrother wrote:Neida jeg tror det er steget over fjortisene. Mye bedreSauegjeteren wrote:Dobbelt-fjortiser?Wolfbrother wrote:Jeg kjenner flere som klarer å veksle mellom å ta ansvar, og slå seg løs.![]()
Isåfall er jeg nok det.
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Wannabe-voksen er jeg nok ikke, det er derfor jeg leker fjortis til tider. Er ikke noe gøy å være alvorlig hele tiden, så da gidder jeg ikke å tenke og bare følger med den barnslige strømmen til mennesker rundt meg. Eller bruket barnslighet som et middel for å irritere f.eks. Akira.
Muahahaa
Men (serrriøst, asså
) jeg kjenner en jente som er veldig fjortis. Hun fniser hele tiden, har humørsvingninger, blir flau over absolutt alt, klerer ikke å være stille, er ikke spesielt smart og ser generelt ut som en typisk fjortis.
Muahahaa
Men (serrriøst, asså
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Jeg har aldri vært noe spesiellt fnisete...
Jeg klarer rett og slett ikke å slippe meg løs og le av alt mulig, fordi jeg ikke syns det er noe å le av! Jeg er vel en wannabe voksen... Det kan være kjedelig noen ganger, men jeg overlever. Kanskje jeg blir litt mer fjortis dette året, det er jo tross alt nå jeg virkelig er fjortis...*tenke*...
. . .
Å da har du enda mange år igjen å bli fjortis på
Jeg er 16, og jeg tror ikke jeg var fjortis når jeg var 14, kom senere
når jeg ble tryggere på meg selv, nå er jeg sånn som jeg føler for å være akkurat når jeg er det! Å det kan virke litt fjortis på mange 
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

håper ikke dette referer til megLieungh wrote: Men (serrriøst, asså) jeg kjenner en jente som er veldig fjortis. Hun fniser hele tiden, har humørsvingninger, blir flau over absolutt alt, klerer ikke å være stille, er ikke spesielt smart og ser generelt ut som en typisk fjortis.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Såvidt jeg har skjønt fniser du ikke så mye da du er gutt i sinn (sånn cirka), humøret ditt kjenner jeg egentlig ikke stort til, skikkelig flau kan jeg ikke huske du har blitt, stille... OK da, der kan det være du sliter, smart er du såvist, og ei vanlig fjortis-jente løper da ikke rundt med de store gutta og slåss med dem vel?Faile wrote:håper ikke dette referer til megLieungh wrote: Men (serrriøst, asså) jeg kjenner en jente som er veldig fjortis. Hun fniser hele tiden, har humørsvingninger, blir flau over absolutt alt, klerer ikke å være stille, er ikke spesielt smart og ser generelt ut som en typisk fjortis.
![]()
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Slemming!Stine wrote:det skal ikke så mye til.Shallis wrote:Du får alt jeg sier til å høres dumt ut duWolfbrother wrote:Så for deg er å være fjortis å finne seg selv? Hørtes fornuftig ut.![]()
Nej greit, jeg skal legge av meg fjortistendensene mine. Så vet dere det å! Nå er jeg en nesten-voksen kvinne som bare kommer med smarte ting! Så det så!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Ved eggløsningen. Da skiller de ut noen duftstoffer som gjør at gutter igjen blir kåtere. Alt for å så lettvint som mulig føre rasen videre.Kjetil wrote:På tide med et nytt tema tenker jeg. Hmm, tja, hrm, OK, noe jeg har tenkt på mye, når i mensyklusen er jenter kåtest?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Så enkelt er det nok ikke lille gutt.Sauegjeteren wrote:Ved eggløsningen. Da skiller de ut noen duftstoffer som gjør at gutter igjen blir kåtere. Alt for å så lettvint som mulig føre rasen videre.Kjetil wrote:På tide med et nytt tema tenker jeg. Hmm, tja, hrm, OK, noe jeg har tenkt på mye, når i mensyklusen er jenter kåtest?
edit: Kunne ha skrevet mer som jeg har observert, men venter heller på at noen av jentene svarer først, er tross alt de som har greie på slikt.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
du, det aner jeg ikke. kanskje fordi min mens kommer når det passer den, og ikke følger noen bestemt syklus, heh. (nok et resultat av spiseforstyrrelser, btw. sånn når jeg først driver og sprer mine psykiske problemer på dette forumet.
man får ikke mens når man er underernært, så jeg har vel sluppet unna mens mesteparten av de årene siden jeg først fikk den. (det høres vel ut som en ganske bra deal, egentlig, men det er stor fare for at jeg aldri kan bli gravid, så jenter: don't try this at home.) kroppen har vel andre ting å tenke på. holde seg i live og sånt.)
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.