Jeg ville tatt stemningsfull som et kompliment. Det er jo for det første vansklig med en tegning, og det så ut som en tegning hvor du prøvde å få frem et eller annet
Moiraine Sedai wrote:Men det at det er stemningsfullt... Betyr det at du liker den?
Jepp, likte den. Jeg synes motivet er stille og fredelig, og får følelsen av at noe kan komme til å skje om noen sekunder. Det er ikke ille i en tegning
Kanskje kunne du ha brukt litt mer tid på detaljer og slik, men pytt
Kjetil wrote:Veldig fin, men du legger jo ut fult navn på internet, nå blir mamma sinna tenker jeg.
Å, huff...
Jeg er glad dere likte den! Ja, jeg kune nok brukt mer tid på detaljer, men jeg var ganske ivrig på å bli ferdig. Som kunstskolelæreren min sier: "En kan aldri bli ferdig med et kunstverk."
Det skal være av egwene. Hun skal stå litt fremoverbøyd, med ene hånda fremover, fordi hun bruker kraften. Hun har et sint uttrykk i ansiktet, og tårer som renner nedover kinnene hennes. Hun har på seg en Innvidd-kjole. Det er masse lyn rundt henne.
Det er en veldig detaljert tegning.
Last edited by Shallis on Wed Sep 06, 2006 20:38, edited 1 time in total.
Er det noen som har en link til en internettside med trinn-for-trinn forklaring på hvordan man skal tegne hele menneskekropper? Jeg klarer det rett og slett ikke! Det er greit nok med portretter, der har jeg lært å lage hjelpelinjer, men jeg har aldri lært å tegne menneskekroppen...