Skrytetråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Du laget en nokså oppfinnsom liste med karakterer fra vg her på denne tråden.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Gratulerer Shallis!!! Velkommen inn i rekkene
Så hvilken ajah er du sitter for? Den Grønne, Blå og Brune er tatt, og jeg tror Ceres ville blitt litt irritert om du hadde tatt den Gule...
Edit: Så at du ville bli for den Grønne... Trodde den stillingen var tatt?
Edit: Så at du ville bli for den Grønne... Trodde den stillingen var tatt?
Last edited by Moiraine Sedai on Wed Sep 06, 2006 20:13, edited 1 time in total.
. . .
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Heisann og velkommen til det nye publikummet av denne tråden. For dei som av ei eller annan grunn ikkje skulle ha lyst til å skumme ti sider for å sjå kva det dreier seg om (men seriøst, gjer det. Eg skriv på bokmål. Det er historisk) så er altså greia at me må ha ein skrytetråd her. Klagetråden har nyss vorte etablert, og no må me altså ha ein motpol som eg kan boltre meg i, positiv som eg er. Berre hugs at førre gongen tråden vart stengd var det sidan han ikkje heldt seg til temaet. Det kan skje oppatt, sjølv om det er min eigen tråd.
Og akkurat no kjenner eg det er fint å vere omtrent ferdig på videregåande. I dag har eg sikra den foreløpig åttande sekseren frå VGS, og det beste er at det er i eit fag eg ikkje behersker. Det kjem kanskje som ei overrasking, men eg er særs flink teoretisk. Ikkje riktig så flink praktisk og på ei scene, og det kan vere problematisk då faget er teaterproduksjon. Men jodå. Eg fiksa det. Hurra!
Og akkurat no kjenner eg det er fint å vere omtrent ferdig på videregåande. I dag har eg sikra den foreløpig åttande sekseren frå VGS, og det beste er at det er i eit fag eg ikkje behersker. Det kjem kanskje som ei overrasking, men eg er særs flink teoretisk. Ikkje riktig så flink praktisk og på ei scene, og det kan vere problematisk då faget er teaterproduksjon. Men jodå. Eg fiksa det. Hurra!
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.