Javel. Hva i svarte betyr det? At jeg ikke kan dømme uten å ha lest alt av tegneserier?Går an å ikkje vere fan av noko utan å dømme absolutt alt under ein setning for det.
For å unlate all tvil på at du har rett; Oldis!21. Eller, nærmare 22, teknisk sett.
Tja hva kan jeg si, vi er arrogante.Eg hinta til at du var seksten. Det er vanlegvis dei som snakkar om kva som er for barnsleg til å vere berekna på folk i aldersgruppa 12-19. Og det var du jo.
Har jeg full forståelse for. Vi tror alltid vi har rett. Vi kommer med helt idiotiske påstander, og nekter for at vi har feil. Vi tror vi er gamle nok til å leke voksen, men vi er å helt overbevist om at vi er unge nok til å oppføre oss barnslig. Slik er det bare. Er det ingen som er irritert over din aldersgruppe væremåte?Eg er relativt lei av sekstenåringar som trur dei veit kva som er vaksent og kva som er barnsleg.
Virkelig? Trodde de var vis nok til å vite at det er noe seksten åringer bare gjør.Men eg vil berre påpeike at nittenåringer flest antakeleg stusser over at du som er seksten meinar at du veit kva som er for barnsleg for dei.
Så er jeg arrogant. Men i alt, var utsagnet mitt mer enn en påstand?Hadde du sagt at "denne boka er for barnsleg for 12-16-åringer" hadde eg fortsatt sett det som ein smule suspekt, men å sitte der å seie at ei bok er for barnsleg for alle opp til og med nitten - og faktisk langt lengre, ettersom eg ikkje satte ei øvre grense i det eg sa som du svara på - det er meir enn ein smule arrogant og øydelegg for poenget ditt.
Det skjer da stadig vekk. Jeg liker HP, og yngre mennesker tror at det er veldig barnslig, men jeg tar det med et smil; hva vet vel de? Å irritere seg over det ville være tåpelig.Korleis reagerer du om trettenåringer går rundt og seier at, nei, [noko du likar], DET er noko barnslege greier, det, det egner seg utelukkande for tiåringar! Kva søren veit dei om det?
Om jeg hadde vært seksti ville jeg uansett ikke hatt grunnlag til å si at du er for gammel for boken. Jeg vil jo uansett ende opp med den personelige meningen om hvem boken passer til. Vil jeg ikke:?Nøy deg med å sei at du tykkjer at boka er for barnsleg for deg. For det er den åpenbart. Men det gjer den ikkje for barnsleg for ei aldersgruppe som går frå fire år yngre enn deg til åtti år eldre - det har ikkje du noko grunnlag til å bedømme.
Diskusjonar om korleis slå tilbake? Du meinar... taktikk og strategi?
Du meinar ei bok er barnsleg fordi den har mykje scenar med taktikk og strategi?
Nei jeg sa at det var frustrerende å lese om folk som disskuterer strategi på en måte som virker kjedelig. Det er meget godt gjort.
Det gjør jeg ikke.No køddar du?!