Teite/morsomme saker fra skoledagen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Vi hadde to gymlærere i 7-ende klasse. Den ene mente at man skulle strekke ut så mye at man fikk vondt. Da vi sa det til den andre gymlæreren sa hun med oslo dialekt "Sa hun det? Hun er så jævli hurpete. Ikke si at jeg sa det da!" Hun ble umidelbart favoritt læreren vår.
Hadde en Matte lærer som mente vi lå så langt fremme i arbeidet at hun tokk oss med til kiosken, og spanderte is på hele klassen. Toppen 15 kr, så da gikk vi i par, og kjøpte 10-pakninger.
Hadde en Matte lærer som mente vi lå så langt fremme i arbeidet at hun tokk oss med til kiosken, og spanderte is på hele klassen. Toppen 15 kr, så da gikk vi i par, og kjøpte 10-pakninger.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Da jeg bodde i Bergen hadde vi en lærerinne som var hyperkristen og som fikk oss til å ramse opp salmer hver morgen. Han skremte oss også med at hvis vi ikke bad til gud hvær kveld så ville jevelen ta oss! Hun ble sparket da flere hadde sluttet i klassen...
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Det eneste jeg ikke tror helt på er at "Fransklærer nr. 3 har sju unger med sin egen far". Det er nemlig ikke lovlig. For de som har fuldt med i nyhetene var det to søsken, (gutt og jente), som hadde blitt skilt som små, og da de møtte hverandre igjen ble de forelsket og fikk to barn. Disse ble tatt fra dem.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
Bare jeg som ble litt usikker på kjønnet til denne læreren?Princess wrote:Da jeg bodde i Bergen hadde vi en lærerinne som var hyperkristen og som fikk oss til å ramse opp salmer hver morgen. Han skremte oss også med at hvis vi ikke bad til gud hvær kveld så ville jevelen ta oss! Hun ble sparket da flere hadde sluttet i klassen...
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"