Teite/morsomme saker fra skoledagen

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

nynaeve91
Trollok
Trollok

Post by nynaeve91 »

En som var lærer hos oss før har slått samboeren sin og de har funnet masse bilder og videoer av små barn på dataen hans.. Tror kanskje han må i fengsel? Litt usikker der...

Argh. Fysj.
Jeg vil ikke HA signatuur! :p
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Princess wrote:Det eneste jeg ikke tror helt på er at "Fransklærer nr. 3 har sju unger med sin egen far". Det er nemlig ikke lovlig. For de som har fuldt med i nyhetene var det to søsken, (gutt og jente), som hadde blitt skilt som små, og da de møtte hverandre igjen ble de forelsket og fikk to barn. Disse ble tatt fra dem.
Og de tre første punktene, de er lovlige de eller :P?

Enig med Kjetil, dette tar jeg med en solid klype salt.
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Herregud, sikker på at dere ikke har drømt om disse lærerne og våknet overbevist om at det hele var virkelig...?
For dette vet jeg ikke om jeg tror på...

Det eneste spesielle opplevelsen jeg har hatt var da jeg og klassekameratene mine prøvde å få sparket den innkompetente tysklærerinnen vår, to år på rad uten resultat... for de hadde ingen andre til å ta over klassen :evil: ...
Jeg tror faktisk at vi hadde lært mer om vi hadde bare lest læreboken for oss selv...
''Jeg tenker ikke for mye,
for da blir jeg helt satt ut''
- Pamela Anderson
mareiney
Hengiven
Hengiven

Post by mareiney »

hehe, jeg hadde en musikklærer på barneskolen som hadde en grusom stemme, det var en tykk, stygg dame. Og så, like før vi skulle ta juleferie. Så setter hun seg ned på en stol foran døra og synger : Påskemorgen, slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid!lalala! :D :D
*jah..
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

mareiney wrote:hehe, jeg hadde en musikklærer på barneskolen som hadde en grusom stemme, det var en tykk, stygg dame. Og så, like før vi skulle ta juleferie. Så setter hun seg ned på en stol foran døra og synger : Påskemorgen, slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid!lalala! :D :D
Høres ut som ei kul dame. Det spørs selvsagt på hvordan hun er ellers.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Moghedien
Sitter
Sitter

Post by Moghedien »

Jeg hadde også en festelig musikk lærer! Hun sang så falskt at hele klassen ikke greide å synge fordi de strevde så hardt med og ikke le høyt.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Ajah!
Hengiven
Hengiven

Post by Ajah! »

På ungdomsskola hadde vi en tysk/engelsk/musikklærer som var temmelig inkompetent pedagogisk sett. Han var svært god i både engelsk og tysk, men hans læringsmetoder var helt på jordet. I tysktimene kunne han finne på å sette på Rex eller Derrick, med tekst, og vi sang sanger og sånt som vi ikke forsto bæret av, siden han aldri forklarte tekstene. Han gjorde masse ablegøyer hele tiden, men det virket som om alt han ønsket var å eksponere seg selv. Han favoriserte dessuten elever (deriblant meg, men det er en annen sak :P). Når vi skulle synge disse evinnelige sangene, sang han så høyt at ingen av oss klarte å overdøve han (selv om vi mange ganger prøvde), og han kunne plutselig lage et soloparti i sangene der han plutselig begynte å synge saktere og annerledes selv. I begynnelsen likte alle han, men etterhvert ble alle så lei av han at de sov i timene hans. Jeg fikk ordnet det slik at jeg hadde gitartime i hver tysktime, og jeg ble gjerne på kulturskola til timen var over, selv om timene mine egentlig ikke var så lange...

EDIT: Norsklæreren vår får oss til å synge julesanger i august/september, men han virker temmelig genial, og har tydeligvis sans for psykedeli og gjennomtenkt meningsløshet, så det er egentlig bare litt kult...
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Babu
Trollok
Trollok

Post by Babu »

Vi hadde en kvinnelig musikklærer som sang så falskt
Hun sang proud marry kepp on turning og tom dooley hver eneste time
babubabu
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Jeg hadde faktisk dritt kul musikklærer på ungdomsskolen, vi spilte både gitar, trommer og piano, alle fikk prøve seg (med et variert resultat så klart)... Vi slapp i allefall unna den helvetes blokkfløyta...
''Jeg tenker ikke for mye,
for da blir jeg helt satt ut''
- Pamela Anderson
hansito
Hengiven
Hengiven

Post by hansito »

Slik har vi det og. Men blokkfløyta hadde vi på barneskolen :D
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Blokkfløyta ja...Jeg likte den kjempgodt! :lol:
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Princess wrote:Blokkfløyta ja...Jeg likte den kjempgodt! :lol:
Tror de fleste andre er enige om at den kvalifiserer til tittelen i tråden. Teite saker fra skolehverdagen.

:D
mareiney
Hengiven
Hengiven

Post by mareiney »

Sauegjeteren wrote:
mareiney wrote:hehe, jeg hadde en musikklærer på barneskolen som hadde en grusom stemme, det var en tykk, stygg dame. Og så, like før vi skulle ta juleferie. Så setter hun seg ned på en stol foran døra og synger : Påskemorgen, slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid!lalala! :D :D

Ånei du. Hu var ikke kul! HU TRODDE SERIØST DET VAR PÅSKE! hu var veldig streng og hurpete ( unnskyld uttrykket ) og eide ikke humoristisk sans..
*jah..
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

mareiney wrote:
Sauegjeteren wrote:

Ånei du. Hu var ikke kul! HU TRODDE SERIØST DET VAR PÅSKE! hu var veldig streng og hurpete ( unnskyld uttrykket ) og eide ikke humoristisk sans..
Vel, jeg tar meg friheten til å kalle det ei kul dame til jeg er overbevist om noe annet. Det vil si når jeg har møtt henne.
mareiney
Hengiven
Hengiven

Post by mareiney »

Sauegjeteren wrote:
mareiney wrote:
Sauegjeteren wrote:Høres ut som ei kul dame. Det spørs selvsagt på hvordan hun er ellers.

Vel, jeg tar meg friheten til å kalle det ei kul dame til jeg er overbevist om noe annet. Det vil si når jeg har møtt henne.

8) Hehe. Gjør det du.. :shock: :roll:
*jah..
Post Reply