Det er jo en del sider og forum som er dedikert til WOT der ute i cyberspace. Så, jeg tenkte det kunne vært morsomt å høre litt hvem som er hva hvor og kanskje folk kan dele litt med oss andre hva som er kult på akkurat de stedene?!!
Jeg kan jo da starte (ettersom jeg plager alle med sånne nyskjerrige spørsmål ). Jeg er da kun på en annen side og det er TarValon.net. Der har jeg nesten samme nick som her, men med "etternavn". Så der er jeg da kjent som Cieon Maralyn og er i følge deres rangsystem nå en rekrutt! Jeg kom inn på siden gjennom en bekjent og har nå vært medlem av og på i 10 mndr. Det er et arti forum der hvor en kan bli kjent med mennesker fra hele verden. De har også et kjempestort "bibliotek" med masse WOT relatert materiale. Anbefales.
Ellers er det jo arti å finne en norsk side for WOT også da. Bra jobba folkens!
"Just because I don't care doesn't mean I don't understand," Homer J. Simpson
Men det han spør etter er vel strengt tatt hva folk heter på andre WoT-forum. Men siden dette ser ut til å utvikle seg til å bli en tråd hvor man kan bli kjent på andre forum enn bare her, så kan vel det likegjerne gå videre. Temanavnet sier ikke at det ikke er lov.
Angående "side-annmeldelser" så har vi en prioritert tråd der dette kan gjøres på forumet "generelt". Og det ville sikkert ikke vært så dumt.
Jeg er T. Badgerlock på wotmania, som er det eneste andre WoT-forumet jeg frekventerer. Og der henger jeg stort sett bare på Other Fantasy messageboardet. Ellers var jeg Terje på nynaeverulez en gang i tida, men det forumet har jeg forlatt nå...
På andre forumer det kan være relavant å nevne, er jeg Terje Badgerlock på tolkiens.net, Terje på fantasyforumet.net (hvor jeg er coadmin), Terje på guardiansgrove.com (hvor jeg er SuperMod), og terje_the_mad_wizard på Heroes Community.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.