Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Kansje det, men å bli kalt horebukk er ikke så ille som å bli kalt hore; den som selger seg.Moghedien wrote:Legg merke til at jeg endret innlegget mitt!
I ordboka står det at hore betyr 'prostituert', og at prostituert betyr 'som ernærer seg ved utukt'. Altså ingen pressisjon av kjønn. Men horebukk derimot!
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
trodde det var giggolo, jeg.Moghedien wrote:Horebukk er en mann som bedriver hor. Basta!Princess wrote:Det er de som kjøper.aviendha wrote:Er ikke horebukk omtrent det samme da, bare ment for menn?
Enig med Kjetil, noen burde virkelig hoste opp et nytt tema snart!
og at horebukk er det samme som pimp.
men, by popular demand: nytt tema.
sjekking på byen.
jeg er møkka lei av innpåslitne, innbilske gutter/menn som mener at de kan tillate seg alt bare fordi man er ute. skal noen klype meg i rompa (jeg har seriøst blåmerke!) eller beføle meg hvor de enn har lyst, får de værsågod spørre først. i det minste spandere en drink.
hmf.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
Skift utested! Ellers må jeg si meg enig med deg, liker ikke slike gutter, og jenter burde hjelpe til å bli kvitt dem. Den eneste måten å få dem til å slutte på er ganske enkel, slutt å ligge med demjeg er møkka lei av innpåslitne, innbilske gutter/menn som mener at de kan tillate seg alt bare fordi man er ute. skal noen klype meg i rompa (jeg har seriøst blåmerke!) eller beføle meg hvor de enn har lyst, får de værsågod spørre først. i det minste spandere en drink.
hmf.
-
Stine
- Den Fortapte

det gjør jeg da heller som regel ikke. men de som gjør det ødelegger for alle oss andre ordentlige piker.Kjetil wrote: Skift utested! Ellers må jeg si meg enig med deg, liker ikke slike gutter, og jenter burde hjelpe til å bli kvitt dem. Den eneste måten å få dem til å slutte på er ganske enkel, slutt å ligge med dem
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
-
Stine
- Den Fortapte

heh, under mitt storbybesøk i helgen var faktisk dørvaktene noen av de verste.Kjetil wrote:Hehe, mente ikke at du gjør det, men noen gjør det tydeligvis.
Uheldigvis har det også den bivirkningen at det kan være veldig morsomt å drive på slikt, selv om det ikke funker. Men det finnes jo utesteder hvor dørvaktene er flinke til å rydde unna slikt.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
Jeg trodde slik oppfoersel var resultatet av desperasjon, ikke oppmuntrede handlinger. Saa feil kan man altsaa ta. Men for all del, skift utested, ja. Enig med Kjetil.Kjetil wrote:Skift utested! Ellers må jeg si meg enig med deg, liker ikke slike gutter, og jenter burde hjelpe til å bli kvitt dem. Den eneste måten å få dem til å slutte på er ganske enkel, slutt å ligge med demjeg er møkka lei av innpåslitne, innbilske gutter/menn som mener at de kan tillate seg alt bare fordi man er ute. skal noen klype meg i rompa (jeg har seriøst blåmerke!) eller beføle meg hvor de enn har lyst, får de værsågod spørre først. i det minste spandere en drink.
hmf.
Verste min slike opplevelse var noe liknende i Roma, da jeg var der for noen aar tilbake.
Urban tilværelse
Bare et lite tilbakefall på dette med manne-navn:
Sånn, nå kan verden fortsette å spinne...
Utesteder, ja...
Kan ikke si jeg har vært på så mange av dem,
men på foampartyet i juni var det ganske mange folk som må ha forvekslet rompa mi med et håndkle eller noe lignende, for de drev og skulle ta på den hele tiden...
Ikke veldig hyggelig...
Ingvild! Det var mitt ord!aviendha wrote:Hva med mannetøs
Sånn, nå kan verden fortsette å spinne...
Utesteder, ja...
Kan ikke si jeg har vært på så mange av dem,
men på foampartyet i juni var det ganske mange folk som må ha forvekslet rompa mi med et håndkle eller noe lignende, for de drev og skulle ta på den hele tiden...
Ikke veldig hyggelig...
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild