Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Steven Erikson har måttet vike for Scott Lynch uten at jeg engang har lest et ord i Lynch's bok "The Lies of Locke Lamora". Men det lover vel godt, ikke sant?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Mayorearth
- Sitter

Navn:
Pleier å kalle meg for Mayorearth på engelske forum, men det ble litt feil her siden dette er på norskt..angrer noe helt grusomt mye!
Potterpuppetpals er overkult, DERFOR! [url=http://potterpuppetpals.com]Potterpuppetpals[/url]
Pleier å kalle meg for Mayorearth på engelske forum, men det ble litt feil her siden dette er på norskt..angrer noe helt grusomt mye!
Potterpuppetpals er overkult, DERFOR! [url=http://potterpuppetpals.com]Potterpuppetpals[/url]
-
Mayorearth
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mayorearth
- Sitter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Beskjed til alle dere som synes mitt curling sitat (se brækars sigg) virker litt rart: Les VG Lørdag. Tjohei, sier jeg! For ei dame!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov