Hæ? Er Lothair og Ceres søsken? Og er Sau bare konfirmant? Det var to overraskelser på rappen..
Sitter på en elendig internettforbindelse hjemme nå; via infrarød på mobiltelefonen til mamma, så når noen ringer og man tar opp telefonen, kuttes forbindelsen. I tilegg går det i skilpaddefart: 115.1 kb/sek.
Trist.
Derfor er jeg her bare når jeg er på Radio Rjukan, som nå
ååh, Faile burde vært med på aLEPP. Vi savnet deg, men jeg tror både Even og Atle var litt glade for at du ikke kunne være der med de fint kommentarene dine om vaselig og gardinstang.
Også skulle jeg hilse og gi deg er klem fra Kristian (eller hva det nå var han het. Kilt-fyr som vi koste med).
Kom hjem snart! Men det er fint hvis du har det bra der
Korleis då, systematisk? Har ein svære førehandslaga plansjer med rotasjonssystemer? Par A splitter mellom par C og par F, par B mellom par D og par G, par C mellom par A og single-person 1, par D mellom single-person 2 og par B, og så bortetter? Med svære digre overforklarende piler og tidstabeller over kven som gjer kva kortid?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Hehehe, jeg kan ikke gjøre annet enn å beklage mitt lite heldige ordvalg, og atter en gang nevne det store savnet etter en ROTFLMAO-smiley.
EDIT: Jeg kunne sikkert argumentert for at det kan kalles "systematisk", men jeg vil heller se Buffy. I tillegg til at jeg føler at denne måten å gjrøe det på er mer tilfredsstillende, i alle fall dersom en ser bort fra denne edit'en.
Og Kjetil: Anytime, hunk.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.