Eragon
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
the black wind
- Hengiven

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Heh, så faktisk bok i bokhandelen i går der det sto at: "Boka til kjempesuksessen Eragon."
SKJENDING!!
Skammelig er det. En ting er å si det er samme bok som film, en annen ting er å lovprise det før man vet hva det er (kvalitetsmessig), en tredje ting er at det blir bare dumt å framstille det som om filmen kom først.
JEG ER FORBANNA!
SKJENDING!!
Skammelig er det. En ting er å si det er samme bok som film, en annen ting er å lovprise det før man vet hva det er (kvalitetsmessig), en tredje ting er at det blir bare dumt å framstille det som om filmen kom først.
JEG ER FORBANNA!
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg husker ikke teksten der ordrett, men jeg leste det hvertfall som om boka var spin-off fra filmen. Og å lovprise den før den kommer ut? SKAM!Shallis wrote:Jeg trodde de pleide å skrive "Boka bak filmen" jeg.
Det var bare sykt å si boka til filmen. Det er jo ingen som skriver en bok etter at det er laget film om den er det vel?
"Boka bak storfilmen" står det på den nye utgaven. Se http://www.damm.no/skjoennlitteratur_ba ... ger/eragon
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Akkuratt som om du skulle klare å ta meg på armen?! Du klarte det ikke forje gang, og jeg tviler på at du klarer det nå heller. Det blir vel heller motsatt; at jeg drar dere med.the black wind wrote: (slepe med Princess på filmen etter armene eller øret)
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Eller bare PR..
"Les boka bak storfilmen!!"
Og da er du jo selvsagt nødt til å lese boka! Når det skal gis ut en kjempefilm basert på denne, er den jo nødt til å være bra!! Og etter at du har lest boka er du jo nødt til å se filmen, noe annet ville vært heeeelt feil.
Dessuten er jo alle nødt til å se en "storfilm", det er jo den alle snakker om!
"Les boka bak storfilmen!!"
Og da er du jo selvsagt nødt til å lese boka! Når det skal gis ut en kjempefilm basert på denne, er den jo nødt til å være bra!! Og etter at du har lest boka er du jo nødt til å se filmen, noe annet ville vært heeeelt feil.
Dessuten er jo alle nødt til å se en "storfilm", det er jo den alle snakker om!
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
the black wind
- Hengiven

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Og å trykke nye bøker bare på grunn av en film? De gamle bøkene ser faktisk mye bedre ut også.Azumiel wrote:Teit å skrive Boka bak storfilmen, når filmen ikke har kommet enda, og vi ikke vet engang om det blir en storfilm...
Ganske patetisk spør du meg...
Sukk, den som ikke var ett reklameskilt.