Tråden for kvinnelige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Å herregud...
Hvis noen har sett det tidligere i denne tråden, snakket jeg om denne jenta, Sarah (falskt navn) jeg var og er så forelsket i. Jeg var så glad, så lykkelig, men nå...
Jeg trodde aldri at jeg skulle få oppleve noe lignende
Første gang jeg møtte dem, var sammen med to kamerater, Bernt og Erling (falske navn).
Sarah var sammen med ei vennine, Julie, (ja, du gjettet det, falskt navn).
Uten meg, hadde aldri Bernt og Erligng møtt Sarah og Julie.
Det kom raskt fram at Bernt var bettatt av Julie, noe som var helt greit for meg, fordi jeg var stormforelsket i Sarah.
Vi møtte jentene i ny og ne, hadde det koselig, dro på kino, var ute å pratet, men for noen dager siden var vi hjemme alene hos Bernt...
Etter at vi hadde sett film, dro jeg, Erling og Sarah, og lot Bernt og Julie være alene, dette hadde vi andre planlagt, vi skulle spleise dem.
Før vi gikk, hadde Julie sagt at hun skulle hjem klokken 11...
Sarah dro hjem, og jeg og Erling syklet litt rundt og pratet med andre folk, og etter en stund dro Erling hjem.
Jeg så på klokken, den var halv tolv.
Siden jeg ikke hadde annet å gjøre, jeg hadde igjen litt brus og sjokolade, så tenkte jeg at jeg kunne ringe Bernt, siden til nå skulle jo Julie dratt.
Så jeg ringte Bernt, men jeg kunne ikke komme til ham enda, Julie var fortsatt hos ham...
Klokken tolv ringer Bernt og spør om jeg har lyst å komme opp en tur, Julie har dratt hjem nå, han virker glad over telefonen...
Jeg drar opp til Bernt og finner ham, ganske brisen. Han synger og er glad, han forteller at nå har han Julie. Her gidder jeg ikke gå innpå detaljer...
Jeg er glad for på Bernts vegne, han har blitt sammen med Julie, men så kommer sjokket. Bernt forteller meg at Sarah, som jeg er hodestups forelsket i, er forlsket i Erling, Julie hadde fortalt dette til Bernt.
Så der sitter jeg, på gråten, mens min fulle kamerat synger og ler og er så glad siden han nå er sammen med Julie
Nå skal det være helt klart at Erling visste helt fra starten av at jeg var forelsket i Sarah...
Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg er fortsatt forelsket i Sarah, men vet ikke om jeg har lyst å treffe henne.
Jeg er forbanna på Erling, men han vet ikke at Sarah er forelsket i ham, og det er jo egentlig ikke hans feil...
Og for å være dønn ærlig, dette kommer til å høres sprøtt ut, er Sarah den første jenta jeg noen gang har vært forelsket i
Jeg er ulykkelig 
Hvis noen har sett det tidligere i denne tråden, snakket jeg om denne jenta, Sarah (falskt navn) jeg var og er så forelsket i. Jeg var så glad, så lykkelig, men nå...
Jeg trodde aldri at jeg skulle få oppleve noe lignende
Første gang jeg møtte dem, var sammen med to kamerater, Bernt og Erling (falske navn).
Sarah var sammen med ei vennine, Julie, (ja, du gjettet det, falskt navn).
Uten meg, hadde aldri Bernt og Erligng møtt Sarah og Julie.
Det kom raskt fram at Bernt var bettatt av Julie, noe som var helt greit for meg, fordi jeg var stormforelsket i Sarah.
Vi møtte jentene i ny og ne, hadde det koselig, dro på kino, var ute å pratet, men for noen dager siden var vi hjemme alene hos Bernt...
Etter at vi hadde sett film, dro jeg, Erling og Sarah, og lot Bernt og Julie være alene, dette hadde vi andre planlagt, vi skulle spleise dem.
Før vi gikk, hadde Julie sagt at hun skulle hjem klokken 11...
Sarah dro hjem, og jeg og Erling syklet litt rundt og pratet med andre folk, og etter en stund dro Erling hjem.
Jeg så på klokken, den var halv tolv.
Siden jeg ikke hadde annet å gjøre, jeg hadde igjen litt brus og sjokolade, så tenkte jeg at jeg kunne ringe Bernt, siden til nå skulle jo Julie dratt.
Så jeg ringte Bernt, men jeg kunne ikke komme til ham enda, Julie var fortsatt hos ham...
Klokken tolv ringer Bernt og spør om jeg har lyst å komme opp en tur, Julie har dratt hjem nå, han virker glad over telefonen...
Jeg drar opp til Bernt og finner ham, ganske brisen. Han synger og er glad, han forteller at nå har han Julie. Her gidder jeg ikke gå innpå detaljer...
Jeg er glad for på Bernts vegne, han har blitt sammen med Julie, men så kommer sjokket. Bernt forteller meg at Sarah, som jeg er hodestups forelsket i, er forlsket i Erling, Julie hadde fortalt dette til Bernt.
Så der sitter jeg, på gråten, mens min fulle kamerat synger og ler og er så glad siden han nå er sammen med Julie
Nå skal det være helt klart at Erling visste helt fra starten av at jeg var forelsket i Sarah...
Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg er fortsatt forelsket i Sarah, men vet ikke om jeg har lyst å treffe henne.
Jeg er forbanna på Erling, men han vet ikke at Sarah er forelsket i ham, og det er jo egentlig ikke hans feil...
Og for å være dønn ærlig, dette kommer til å høres sprøtt ut, er Sarah den første jenta jeg noen gang har vært forelsket i
Last edited by Azumiel on Sun Sep 24, 2006 12:12, edited 3 times in total.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Da gjetter jeg at Erling er en litt mer pågående gutt en du er, og at han tøffet seg mer.
Og så slenger jeg med, told you so.
Edit; dette hjalp vel ikke på sorgen din, men ser ikke helt hva du kan gjøre.
Og så slenger jeg med, told you so.
Edit; dette hjalp vel ikke på sorgen din, men ser ikke helt hva du kan gjøre.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Du har ihvertfall ikke grunn til å være sinna på Erling. Det er bare dårlig gjort. Det er absolutt ikka hans skyld, og hvis han ikke er helt høl i huet har han ikke gjort noe han visste kom til å få henne til å bli forelska i han. Men hun blir ikke mindre forelska i Erling og mere forelska i deg hvis du ikke gidder å møte henne, eller?
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Oh, vanskelig situasjon. Det er jo det der om at hvis du virkelig elsker noen må du slippe dem fri, men det er jo mildt sagt litt kjipt. Men hvis du vil kjempe for Sarah er nok eneste mulighet jeg kommer på nå å tilbringe mer tid sammen med henne og prøve å flørte litt. Og snakk med Erling. Det er ikke hans feil når han ikke vet det, men snakk med ham og finn ut om han liker henne også eller om Sara falt for ham uten at han har vist noe interesse.
Men aller først må du forsikre deg om at det Julie sa stemmer. For det kan kanskje hende hun overdrev eller misforstod noe Sarah har sagt.
Men aller først må du forsikre deg om at det Julie sa stemmer. For det kan kanskje hende hun overdrev eller misforstod noe Sarah har sagt.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Og hvis ingenting hjelper: drit i dama. Theres more fish in the sea, som sikkert er hundre ganger bedre enn Sarah.
Edit: kjøp to liter Hennig Olsen pistasj, bur deg inne på rommet og sett på The Streets "Dry your eyes mate", eller hva den nå heter, og la det bare strømme på.
Edit: kjøp to liter Hennig Olsen pistasj, bur deg inne på rommet og sett på The Streets "Dry your eyes mate", eller hva den nå heter, og la det bare strømme på.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Is er ekte kjærlighet, ja. Den kan værken være utro eller slå oppstefan_hoy wrote: Edit: kjøp to liter Hennig Olsen pistasj, bur deg inne på rommet og sett på The Streets "Dry your eyes mate", eller hva den nå heter, og la det bare strømme på.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Kjøp ei bikkje. Gjør samme nytten.Princess wrote:Is er ekte kjærlighet, ja. Den kan værken være utro eller slå oppstefan_hoy wrote: Edit: kjøp to liter Hennig Olsen pistasj, bur deg inne på rommet og sett på The Streets "Dry your eyes mate", eller hva den nå heter, og la det bare strømme på.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Fordi menn som tar initiativet er Sexy
Og dessuten så er det veldig koselig å bli sjekka opp, for det betyr at noe syns du er pen eller virker koselig. Men jeg syns da at gutter også skal få ha den følelesen, og er ikke imot jenter som sjekker opp gutter. Men det er nok derfor noen jenter syns at gutter skal sjekke dem opp å ikke motsatt.
Og dessuten så er det veldig koselig å bli sjekka opp, for det betyr at noe syns du er pen eller virker koselig. Men jeg syns da at gutter også skal få ha den følelesen, og er ikke imot jenter som sjekker opp gutter. Men det er nok derfor noen jenter syns at gutter skal sjekke dem opp å ikke motsatt.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"