Sunn rivalisering er viktig, så Arsenal, Everton og United må være i Premier Leauge (selv om det hadde vært moro å sett dem rykke ned), men Chel$ki kan ta med seg rublene og bli med i den russiske ligaen.Lothair Mantelar wrote:Jeg må innrømme at jeg ikke liker Chelshit eller Manure, men at de skal rykke ned håper jeg ikke. PL kommer jo til å bli kjempekjedelig, jo! Det er jo rivaliseringen som er viktig, ikke at du MÅ få dine fiender til å rykke ned. Det hadde jo blitt alt for enkelt for Arsenal å vinne serien![]()
Du har tydeligvis ikke sett så mye av Lillestrøm etter at Erlandsen dro? Lillestrøm er et av de beste lagene til å variere spillet sitt mellom lange og korte baller, og selv om de spiller med tysk disiplin - så er de morsomme å se på. Spillet går ikke lenger ut på lange oppspill på to tunge spisser, men heller en variasjon mellom lange oppspill i bakrom på Mifsud/Myklebust og innlegg fra kant, som Sundgot/Occean skal score på. Og du mener altså at å være gode på dødballer er en negativ ting? Lillestrøm har alltid spilt med høy aggressivitet, noe som gjør at de er gode på dødballer.Lothair Mantelar wrote:Lillestrøm spiller jo tysker-fotball deluxe! Uten Koren hadde LSK manglet enhver sjarm og jeg kan ikke skjønne hva man ser i et slikt gampelag. Lange baller og dødballer virker som det eneste de kan finne på når Robert ikke spiller. Og at de ikke spiller stygt: taklinga til Khalid M. skulle sørget for at han ble utvist mot start. Wehrmann er en forbanna grisespiller og ikke få meg til å begynne med Kippe!
Sammen med Brann så er vel midtbanen med (Mouelhi - Koren - Wehrmann/Søgård - Riise) en av de mest spillende og tekniske midtbanene i ligaen, sammen med Brann. Synd at Wehrmann har vært skadet store deler av sesongen, han er kongen av den defensive midtbanen når han er i form.
Btw: Nå har vel Koren spilt nesten samtlige kamper denne sesongen, så litt tvilsom til grunnlaget ditt for å si at de spiller gampefotball uten Koren. Dårligere blir de, men det er fordi Koren er tippeligaens beste midtbanespiller...