Tegneserier

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Var innom Outland i Oslo i forrige veke og såg at dei hadde Lucifer album 1-9 på tilbod til 899 kroner for heile haugen. Hadde diverre brukt såpass mykje peng allereie på den turen at eg berre kjøpte tre nye Ultimate X-men-volum i staden, godt hjulpet av tanken "eg har strengt tatt ikkje hylleplass til ni album med Lucifer". :lol:

Men irriterende greier likevel, når eg har så lyst til å kjøpe serien. Har fortsatt ikkje fått lese lengre enn til volum 8. :(
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

899,-? :o

Pokker. Og så jeg, da, som har brukt nærmere 2000,- på 1-9... :(
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Nettopp. Eg burde ha slått til, og damned be privatøkonomien og hylleplassen.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Det er jo bare to-tre uker til studielån.... :roll:
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

XD

TRENG-RULLE-PÅ-BAKKEN-SMILEY!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

For å si det sånn: Jeg har gått hele sommeren og gleda meg til å komme tilbake til Trondheim så jeg kan få begynt samlinga mi av Ultimate X-men og Avengers, og er stygt redd for at jeg kommer til å blåse minst halvannet tusen kroner bare på tegneserien i løpet av den første uka mi i byen...

Legg til utgifter til diverse Feist- Eddings og diverseforfattere-bøker, og forbruket vil være skummelt... :(
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

"Ultimate X-men" og "Avengers", seier du, meinar du då vanleg-Marvel-kontinuitet-Avengers, eller meinar du Ultimate-versjonen, altså "Ultimates"? Fyrstnemnde har eg lese sårt lite av, men Ultimate-versjonen kan eg heilhjarta anbefale.

"Ultimate X-men" er òg stort sett meget bra, sjølv om den har nokre volum svakare enn andre så vil eg skildre den som i det store og heile meget bra fram gjennom heile dei to fyrste forfattarane på seriens karriere der (Mark Millar (vol 1-6), same mann som skriv "Ultimates" og det er dermed ein god del crossovere, og Brian M. Bendis (vol 7-8), som mellom anna har skreve mykje Ultimate Spider-man). Det eg har lese av han som tok over etter Bendis, ein Brian K. Vaughan (volum 9-13, eg har lese 9-11), har vore ok, tidvis bra, men ikkje like gripende som foregjengerene sine arcer, men eg håpar det tek seg opp snart.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ultimate Avengers også, ja. Tror ikke jeg har tid, tålmodighet eller penger til å begynne på den vanlige Marvel-kontinuiteta...
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ditto. Difor eg kjøper kun dei norske titlene av vanleg Marvel (vel, med visse unntak), herleg enkel måte å få innblikk i kontinuiteten på utan å måtte gjere umogelege utval på eiga hand. Særleg ettersom det har vore meget gode historiar utplukka til dei norske oversetjingane dei siste åra, som naturleg nok må velge ut kva titlar frå det langt større amerikanske markedet dei skal velge ut. I alle fall har det vore bra i atter-ein-gong-nedlagte "Gigant"/"Mega-Marvel", og i "Spider-man", og i Seriehusets ulike utgivingsforsøk. (Egmonts X-men har halta litt innimellom, dog dei ser ut til å ta seg skikkeleg opp no) Og "Ultimate Spider-man" er såklart bra, men der er det ikkje mogeleg å gi kreditt til utvelginga av blader, ettersom dei jo kun gir ut serien frå byrjinga og utover, der er det simpelthen serien sjølv som er uhyre bra gjennomsnittskvalitet på.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Angående Marvel Comics. De har nå i samarbeid med Bungie Studios (utviklerne av de meget berømte Halo-spillene) gitt ut Halo Graphic Novel, som akkurat i dette tidspunkt er på vei til meg i posten.

http://bungie.net/News/TopStory.aspx?st ... &p=6438173
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Tear
Trollok
Trollok

Post by Tear »

Jeg leste "vindens passasjerer" av Bourgeon en gang, handler om sjøfolk, og krigen mellom frankrike og England for lenge siden. Den var kjempebra:) og så noe som het : the leauge of extra ordynary gentlemen, eller noe i den duren, jeg vetikke jeg. moro, i allefall. :D
Tear
Trollok
Trollok

Post by Tear »

Ja, og Bone. nevnte jeg Bone? Bone ruler.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

I fall eg ikkje har nemnd det, Peter Madsens "Valhall" er endeleg ute med nytt album, og det innfrir jammen alle mine urealistiske forventningar. Løp und kaufen!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Tear wrote:Jeg leste "vindens passasjerer" av Bourgeon en gang, handler om sjøfolk, og krigen mellom frankrike og England for lenge siden. Den var kjempebra:)
Vindens Passasjer har jeg lest noe av jeg også, men ikke mye. Dog passe bra det lille jeg faktisk har lest. Synd at det ikke er marked for slike utgivelser i Norge lengre...
Loki wrote:I fall eg ikkje har nemnd det, Peter Madsens "Valhall" er endeleg ute med nytt album, og det innfrir jammen alle mine urealistiske forventningar. Løp und kaufen!
Seconded! :D
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply