Sikker på at du skjønte hva jeg skrev?Sauegjeteren wrote:Og å trykke nye bøker bare på grunn av en film? De gamle bøkene ser faktisk mye bedre ut også.Azumiel wrote:Teit å skrive Boka bak storfilmen, når filmen ikke har kommet enda, og vi ikke vet engang om det blir en storfilm...
Ganske patetisk spør du meg...
Sukk, den som ikke var ett reklameskilt.
Eragon
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jada, i utgangspunktet er jeg det. Så begynte jeg å tvile, leste om igjen og kom fram til det samme. Du gjentar bare meg i bekymringen.Azumiel wrote:Sikker på at du skjønte hva jeg skrev?Sauegjeteren wrote:Og å trykke nye bøker bare på grunn av en film? De gamle bøkene ser faktisk mye bedre ut også.Azumiel wrote:Teit å skrive Boka bak storfilmen, når filmen ikke har kommet enda, og vi ikke vet engang om det blir en storfilm...
Ganske patetisk spør du meg...
Sukk, den som ikke var ett reklameskilt.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
creutzfeldt
- Hengiven

-
Mayorearth
- Sitter

Jeg gadd heller ikke lese tråden. Alikkevel er jeg ikke så lat som deg og orker faktisk å trykke to ganger på musa og skrive eragon.Mayorearth wrote:Jeg gadd ikke lese hele tråden, så jeg vet ikke om noe har stilt dette spørsmålet før:
Hva heter forfatteren?
Så svaret finner du her:
http://no.wikipedia.org/wiki/Eragon
A Memory of Light - memoryoflight.com
Så et par trailere fra filmen nå, syns folkene var ganske rare.
Ikke slikt jeg hadde forestilt meg.
Men jeg ville lest bøkene først tror jeg. Er bedre å se en film der du vet sånn ca. hva som skjer enn å lese enn bok å vite det.
Hu dama i traileren, var det Arya? :S Ikke akkurat slik jeg hadde forestilt meg henne. Likte heller ikke utseendet på Eragon ;P
Men jeg ville lest bøkene først tror jeg. Er bedre å se en film der du vet sånn ca. hva som skjer enn å lese enn bok å vite det.
Hu dama i traileren, var det Arya? :S Ikke akkurat slik jeg hadde forestilt meg henne. Likte heller ikke utseendet på Eragon ;P
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg kommer garantert til å se Eragon, og hvis jeg liker filmen så kommer jeg til å lese bøkene. Det var det jeg gjorde med RH, og det funka fjell for meg.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter