Terje wrote:Braathen, ja! At jeg kunne glemme ham! Men er litt usikker på hvor god han er som ving, ettersom få av innleggene hans har imponert meg særlig. Dog, han har kanskje ikke gode nok avslutteregenskaper til å være midtspiss, og teknikken han lar ham jo skjære inn i banen og runde forsvarsspillere som om de hade fått beina støpt fast i betong, og det er jo en utmerka vingegenskap.
Jeg synes han gjør seg strålende på vingen når han kan spille med en såpass offensiv back som Roar "Supermainn" Strand. Da får vi de gode innleggene til Ivers og en spiller som gjør at motstander laget må ha trippelsikring for at han ikke skal slippe gjennom alt for lett
Andreomgangen mot TIL var rett nok ganske bra, men førsteomgangen mot Lyn... de første 20 minuttene var jo strålende, men det var mer på grunn av Lyns udugelighet enn Rosenborgs kvalitet, syntes jeg...

Og etter det 25. minutt kom jo Lyn mye mer inn i kampen.
Rett nok at de kom mer med i kampen, men det bidro også til at spillet bølget fram og tilbake og begge lag fikk store sjanser. Uansett hvor godt vant vi RBK-ere er til at laget vårt totalt overkjører motstanderen, så er det forfriskende å se noen som biter tilbake
Hva er deres mening om kampen mot Hellas? Duger Ivers og Solskjær på topp? Burde Sas-Braathens spilt i stede for nevnte Rosenborg spiss?
Jeg for min del er enig med Hareide i hans laguttak. Problemet blir selvfølgelig at vi ikke har noen bakromsspillere, men Braaten kan alltids komme innpå for enten Strømstad, Hæstad eller Martin (eller Iversen).
Når det gjelder resultatet så stiller jeg meg litt uvitende (!) Jeg har ikke sett Hellas spille siden EM, og det begynner å bli en stund sia. I utgangspunktet skal Norge være kapable til å plukke poeng i Athen, men vi har fått oss noen på trynet før i mesterskapskvaliker. Jeg ser ikke bort fra at det kan skje igjen.[/quote]
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov