Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Navnet mitt (som jeg er overrasket over at ingen har tatt før) har jeg fordi jeg heter det på et annet forum. Jeg har det også fordi en av favorittsangene mine heter Elaine og jeg liker Elayne i boka veldig godt.
Signaturen min er også fra det andre forumet, og betyr mye for meg fordi det er jeg som har laget den. Det er en ren tidshjuletavatar med bilder av Egwene og Elayne.
Avataren min er det bilde av Elayne som er på hovedsiden.
Signaturen min er også fra det andre forumet, og betyr mye for meg fordi det er jeg som har laget den. Det er en ren tidshjuletavatar med bilder av Egwene og Elayne.
Avataren min er det bilde av Elayne som er på hovedsiden.
¤Elayne al'Sera¤ ¤Lessien Tinùviel¤
#the Wheel weaves as the Wheel wills#
#the Wheel weaves as the Wheel wills#
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Sorry, Elayne, men i følge reglene til tidshjulet.net så er det ikke lov å ha et bilde i signaturenb. Jeg anbefaler deg å fjerne den selv, da admins liker å legge igjen noe morsomt når de gjør det
.
Det er heller ikke lov å ha en sigg på over 4 linjer.
Det er heller ikke lov å ha en sigg på over 4 linjer.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mayorearth
- Sitter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
*Sauegjeteren wrote:Har skifta signatur igjen. Så den på tråden om ajah etter ei stund. Og husk, det er admin som har sagt det:
Admin: slettet noen poster. Dagens hete tips: hør på gjeteren.
Den nye siggen din er kul, brækar, men det jeg lurer på er om vi fra og med nå vil få et "Dagens hete tips" fra en av admins, hver dag?
Bør vi i så fall opprette en egen tråd der de vise menn kan opplyse oss (jeg mener alle dere andre
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Mayorearth
- Sitter

Jeg har skiftet sigg litt for ofte i det siste, men har endelig funnet en jeg liker skikkelig godt
!
Dumme flaggermus har store testikler.
Interesaant.
Tror jeg skal hente fakta fra www.illvit.com (illustrert vitenskap)
som sigg neste gang også!
Om lenge altså...
Dumme flaggermus har store testikler.
Interesaant.
Tror jeg skal hente fakta fra www.illvit.com (illustrert vitenskap)
som sigg neste gang også!
Om lenge altså...
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Fra 1993, "Pablo Honey" og "Creep" beveger vi oss framover til 1995, "The Bends" og "Just" -- sangen hvis video er en av de stiligste i verden.
Dette er et av de refrengene jeg nynner mest for meg selv; det er kjekt å ha når selvmedlidenheten truer med å ta overhånd i en stakkars geeks liv:
You do it to yourself, you do
And that's what really hurts
Is that you do it to yourself
Just you, you and no-one else
Dette er et av de refrengene jeg nynner mest for meg selv; det er kjekt å ha når selvmedlidenheten truer med å ta overhånd i en stakkars geeks liv:
You do it to yourself, you do
And that's what really hurts
Is that you do it to yourself
Just you, you and no-one else
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Mayorearth
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mayorearth
- Sitter

Oja, var det røde kors?Sauegjeteren wrote:Røde kors? Eller har han hatt noe i mellomtiden også?Mayorearth wrote:Ånei.... Likte så godt det fete bildet du hadde før...hansito wrote:Bytter avatar igjen..
Denne gangen av en frisk gjeng kalt AC/DC, som sikkert de fleste har hørt om.
Jeg like.
Jeg trodde det var sveits sitt flagg, jeg.....
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter