serien om Drizzt Do`urden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
serien om Drizzt Do`urden
Noen som har lest serien?Er den bra?Evt.kan den fåes på Norsk?
Last edited by pdragon on Tue Oct 24, 2006 22:23, edited 2 times in total.
Pain is just weakness leaving the body
hehe! Lurer på hva du fant når du googlet Drzzt
står jo litt om bøkene på diverse bokhandler,men visst noen har lest serien får man et litt bedre bilde av ting.
Hadde vært fint med litt mer info så jeg i det minste kan google det da Men har detsverre ikke lest dem, så jeg skal sikkert ikke uttale meg i denne tråden i det hele tatt. *Holder kjeft fra nå av*
Pain is just weakness leaving the body
Ikkje so lett når du skriv namnet feil. Eg reknar med det er Drizzt Do'Urden du snakker, frå serien Forgotten Realms, skrive av Robert Anthony Salvatore.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

- Posts: 838
- Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
- Location: Tinn
Ikkje so lett når du skriv namnet feil. Eg reknar med det er Drizzt Do'Urden du snakker, frå serien Forgotten Realms, skrive av Robert Anthony Salvatore
Har nok tatt feil der ja,men på outland sin side stod det Drzzt..ble bra lurt der ja
Pain is just weakness leaving the body
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

- Posts: 4724
- Joined: Tue May 03, 2005 0:22
- Location: Trondheim/Eidsvåg
- Contact:
På forskjellige forumer jeg har vært medlem på de siste årene, er det ingen brukernavn som er oftere brukt enn variasjoner over temaet "Drizzt do Urden" (jeg bryr meg ikke nevneverdig om jeg skriver det feil). Og det er en ting som aldri slår feil: Brukerne som kaller seg "Drizzt" eller hva faen, er alltid, uten unntak, idioter.
Derfor har jeg bestemt meg for aldri å lese denne serien.
Dessuten fikk jeg nok av slike forfattere som skriver i en lisensiert verden da jeg leste litt DL for noen år sida. Men for all del, R.A. Salvatore er en trivelig fyr, han. Langt å foretrekke framfor f.eks. Goodkind. Han er faktisk særdeles imøtekommende og forståelsesfull. (But then again: Jeg foretrekker Siv Jensen framfor Goodkind, så...
)
Derfor har jeg bestemt meg for aldri å lese denne serien.
Dessuten fikk jeg nok av slike forfattere som skriver i en lisensiert verden da jeg leste litt DL for noen år sida. Men for all del, R.A. Salvatore er en trivelig fyr, han. Langt å foretrekke framfor f.eks. Goodkind. Han er faktisk særdeles imøtekommende og forståelsesfull. (But then again: Jeg foretrekker Siv Jensen framfor Goodkind, så...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
"Jeg er dypt sjokkert. DYPT SJOKKERT!" (Eller som VG seier det, "I'm deeply shocked!")Terje wrote:(But then again: Jeg foretrekker Siv Jensen framfor Goodkind, så...)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!

