Det stod visst ikkje so rett fram som eg trudde. Kaosets Herre, kapittel 26: " ... har enogtredve linjer til Ishara, mens Dyelin har bare tredve, og..."
Dette er frå Rand sin POV. Ordet som er før høyrde han ikkje, men det er naturleg å tru at det var Elayne, ettersom Dyelin er den med det nest sterkaste kravet til truna, etter ho. Godt nok svar, so det er din tur Kjetil.
Tillegg:
Kjetil har vel reist til Egypt no, so fyrstemann som kjem på eit spørsmål kan stille det. Eg orker ikkje tenkje ut noko akkurat no.
Ein av dei fire unge adelege som kom for å støtte Elayne. Hugser ikkje kven av dei det var, men ei(n) eller to av dei ville vel gjerne angripe Aes Sedaiane som hadde kidnappa Elayne. Noko som sjølvsagt var reint tåpeleg, og Dyelin nekta dei difor det.
Redigert: Det vart vel meir eller mindre avtalt at ein skulle stille eit nytt spørsmål med ein gong, uansett om ein visste at svaret var korrekt eller ei, so her kjem mitt:
Kven sa «I am ordered to avoid notice» til kven, og når? Svaret vil vere ein liten spoiler, so bruk spoilertagen.
Last edited by Torbjørn on Sun Oct 15, 2006 20:07, edited 1 time in total.
Det var til Mat, og i Ebou Dar, men ikkje i den bygninga. Det var i smuget ikkje langt unna Tarasin-palasset, då gholamen angreip han, og han vart redda fyrst av medaljongen og seinare av Noal.
Men det er nære nok, so spørsmålet ditt -- Hvem "sa" (tenkte) "All too aware of cold eyes from cold faces."? -- kan stå. (Du måtte forresten ikkje lage eit nytt.)
Tillegg:
Ingen andre svarer, so eg kjem med eit forslag trass i at eg ikkje har peiling:
Perrin?
Vel, siden jeg ikke finner det via diverse søkemotorer, er det vel i KoD, og KoD leser jeg litt sporadisk på akkurat nå. Så svaret finner jeg vel før eller senere.
denne blei visst litt vanskelig. + at jeg skrev feil; det skulle være (tror jeg) hot eyes from cold faces. syns ordspillet var et av de bedre.
likevel, det var ikke Perrin, men Elaidias nye Krønike-bevarer, eller hva nå enn navnet er på norsk... sorry for lang svartid, var i USA for å hjelpe til med valgkamp...