Jeg så retningslinjene og "pissed off" teoriforumet.
Har det jo gøy på de andre forumene!
Mener altså at det kan andre som ikke har lest på engelsk også gjøre.
Den spoileren om Rand og Elayne er vel fra bok 9? Den har jo vært ute på norsk lenge nok til at det ikke skal være nødvendig å bruke spoilertags syns nå jeg.
Det er jeg forsåvidt enig i, men ettersom det er snakk om å ha lest ALLE bøkene (altså engelsk) så var det ingen vits i, jeg mener- jeg gidder ikke lese om igjen på engelsk med så mange andre fantasybøker der ute!
incanus wrote:Kan forstå at slikt er irriterande. Kan prøve å hugse å gjere folk merksame på det om eg ser det i framtida. Kor langt har du lest forresten?
Er et sted inni Path of Daggers. Men lesinga går tregt for tida, har ikke nok tid.
Jeg synes spørsmålsdelen i hvertfall burde være spoilerfri med tanke på overskriftene. Det er som Faile sier ikke nødvendig å ha lest alle bøkene for å kunne bidra med noe konsturktivt, og det burde være mulig å stille spørsmål i spørsmålsdelen selv om man ikke er ferdig med siste bok.
ok... jeg håper ingen stenger meg ute fordi jeg ikke har lest alle bøkene.. rare lille meg liker faktisk å vite ting om bøkene fordi jeg kan fantasere om hvordan det skjer.. spoilerne betyr egentlig ingenting for meg.
¤Elayne al'Sera¤ ¤Lessien Tinùviel¤
#the Wheel weaves as the Wheel wills#