Wolfbrother wrote:Du mener den der to jenter møtes på leir, og finner ut at de er tvillinger. Så bytter de roller, og drar hjem til mor\far som de ikke har sett på veldig liten. Senere prøver de å spleise dem.
Det er den for hun jenta ligner på Lohan når jeg tenker tilbake.
Den filmen husker jeg godt selv om jeg ikke skjønner hvor jeg kan ha sett den, ikke min stil sånne filmer .
Vel, tror nok Mary-Kate og Ashley-tvillingene spilte minst en slik i aaret, men som sagt, den jeg tenker paa er den uten dem, men med Lohan. Hun var ung paa det tidspunktet og gjorde en rimelig god figur for alderen etter min mening. Og igjen, rollene hun naa spiller er jo ikke ment aa vinne oscar, saa da er det vel greit nok det hun gjoer. Dersom hun en gang snart tar paa seg en mer serioes rolle, da foerst vil vi kunne doemme hennes prestasjon.
Å jeg digget den filmen når jeg var liten. De kalte den hvertfall for "som to dråper vann" på tv3 når den gikk der, men den heter vel "The parent trap" så vidt jeg husker. Det var jo en så søt film atte
Filmen var ganske god den, men den passer nok bedre for de med skilt e foreldre i og med situasjonen de var i.
Det beste øyeblikket var vel når hun fra vinranchen var hos moren og spurte om hun kunne smake på vinen og sa hvor god den var!
Tror jeg så den hjemme hos en venn fordi vi kjedet oss (storesøsteren så den)..
Så Haikerens Guide til galaksen i går (et år etter at den kom )
Spoiler
Jeg syntes ikke de fikk gjort det så klart at "Earth" var en maskin som skulle regne ut svaret på det ultimate question, og at den akkurat var ferdig etter millioner av år, da vogonerne kom og sprengte den!
Er det noen her som har sett en film som heter Requiem for a dream?
Har hørt at den skal være veldig bra, og og at ingen begyner med dop etter å ha sett den...
Uansett er filmmusikken til denne filmen desidert den mest stemningsfulle musikken jeg noen gang har hørt, og når noe slikt knyttes til noe så tragisk som narkotika, antar jeg at dette er en veldig sterk film...
Azumiel wrote:Er det noen her som har sett en film som heter Requiem for a dream?
Har hørt at den skal være veldig bra, og og at ingen begyner med dop etter å ha sett den...
Uansett er filmmusikken til denne filmen desidert den mest stemningsfulle musikken jeg noen gang har hørt, og når noe slikt knyttes til noe så tragisk som narkotika, antar jeg at dette er en veldig sterk film...
Den har jeg sett ja, bare løp og se. Det som skjer med folka i filmen vil forhåpentligvis sette en støkk i deg.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Har da sett a History of Violence. Ikke sikker på hva jeg synes om den. Gode prestasjoner, dyster, voldelig og heftige sexscener. Dårlig var den ikke, tror nesten jeg må si jeg likte den.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.