Fotball

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Uten Eggen hadde ikke RBK vært der de er nå.

Lothair Montelar kan av å se denne spoileren før etter kampen!Dersom du ser spoileren kan du ikke si at jeg ikke advarte deg!
Spoiler
tror egentlig at rbk vinner
Vær vennlig å ikke kommenter spoileren før etter kampen i morgen.

I morgen står alt om branns seier i avisen :P gleder meg!
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Mayorearth wrote:
Jeg
Mayorearth wrote:
finner
Mayorearth wrote:
ikke
Mayorearth wrote:
dette
Mayorearth wrote:
oppslaget
Mayorearth wrote:
noensteds!

Kan noen hjelpe meg? :lol:

I'm in an endless state of euphoria. Somebody, please, slam me!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

*Slam!*

Da ble det seier til RBK likevel da. Hva mener folket om resten av tabellen. Store forandringer, hvem rykker ned osv?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Jeg tipper at Tromsø og Molde rykker ned, med viking på kvalik. Jeg håper at Tromsø overlever, fordi tippeligaen hadde mistet en dimensjon hvis RBK var landets nordligste TL-lag. Dessuten så greier jeg ikke å like Viking - et lag som har prøvd å kjøpe seg til suksess og som heldigvis har mislyktes totalt!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Thomdril
Asha’man
Asha’man

Post by Thomdril »

OIOIOI!!! Tromsø leder 2-0 Pippipene 10 min. før slutt! :shock: Holder dette seg ligger Enga på 3. plass!! HEIA TROMSØ!!!
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Thomdril wrote:OIOIOI!!! Tromsø leder 2-0 Pippipene 10 min. før slutt! :shock: Holder dette seg ligger Enga på 3. plass!! HEIA TROMSØ!!!
LILLESTRØM Ligger på 3. plass, hva tenker du på?
Thomdril
Asha’man
Asha’man

Post by Thomdril »

Mayorearth wrote:
Thomdril wrote:OIOIOI!!! Tromsø leder 2-0 Pippipene 10 min. før slutt! :shock: Holder dette seg ligger Enga på 3. plass!! HEIA TROMSØ!!!
LILLESTRØM Ligger på 3. plass, hva tenker du på?
BULL***T!
Enga ligger foran bitteLillestrøm på bedre målforskjell 8)
Ta en titt her hvis du tviler: http://fotball.vg.no/bors/tabell.php?sesong_id=103
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Hvis jeg forstod den tabellen der riktig, betyr det at Brann ligger ganske bra ann. Ja? Og det er jo bra :wink:
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Princess wrote:Hvis jeg forstod den tabellen der riktig, betyr det at Brann ligger ganske bra ann. Ja? Og det er jo bra :wink:
Sølv er jo bra..? Nei Brann ligger ikke bra ann, de vinner ikke, de dreit seg ut. For en gangs skyld kunne de vunnet... men nå må alle Brann fan se at de har mistet plassen til Rosenborg :lol: Storartet er det ikke?

Håper heller ikke Tromsø rykker ned nå som Glimt tapte tre på rad og mistet plassen i tippeligaen :(
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Det værste er at Odd jaggu har greid å surre seg ned i nedrykkstriden. Tapt fire eller fem på rad, men regner med at de holder seg i år også. I år lå de en stund godt an, men det virker som om de er vaksinerte mot alt over 7 plass. Uambisiøst!

Jeg tipper følgende tabell, to runder før slutt:

Rosenborg
Brann
Vålerenga
Lillestrøm
Lyn
Stabæk
Start
Odd
Sandefjord
Tromsø
Fredrikstad
HamKam
Molde
Viking

At Molde og Viking rykker ned, er jo helt vanvittig egentlig!
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Princess
Sitter
Sitter

Post by Princess »

Wolfbrother wrote:Nei Brann ligger ikke bra ann, de vinner ikke, de dreit seg ut.
Hvordan hadde det seg ut at de var høyt på tabellen da? Jeg prøver febrilsk å fatte disse greiene. :lol:
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.

"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Princess wrote:
Wolfbrother wrote:Nei Brann ligger ikke bra ann, de vinner ikke, de dreit seg ut.
Hvordan hadde det seg ut at de var høyt på tabellen da? Jeg prøver febrilsk å fatte disse greiene. :lol:
Brann har en tendens til å bli dårlige etter ferier i og med at de da ikke spiller kamper. Brann rotet bort seieren :cry:
BULL***T!
Enga ligger foran bitteLillestrøm på bedre målforskjell Cool
Ta en titt her hvis du tviler: http://fotball.vg.no/bors/tabell.php?sesong_id=103
OI! Har det drittlaget greid å kave seg opp fra bunnskiten og komt seg over lillestrøm?SHIT!

Tabellen har jammen vært jevn i år.
Thomdril
Asha’man
Asha’man

Post by Thomdril »

Princess wrote:
de ligger ikke bra ann fordi de hadde planer om å ta gull i år, ikke sølv (eller bronse som det i teorien kan bli). Når de i tillegg lå 10 poeng før rosenborg tidligere i år, er det en gigantisk skuffelse for bergenserne..
MEN, det betyr altså at det eneste laget som har brutt rbks seiersrekke i serien er Enga, så jeg godt fornøyd!
creutzfeldt
Hengiven
Hengiven

Post by creutzfeldt »

Princess wrote:
Å tapa gullet til RBK blir litt som å tapa ein revolverduell. Andreplassen er teoretisk ganske bra, men det hjelper så lite :)
I am Sartre of Borg. Existence is futile.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Thomdril wrote:
MEN, det betyr altså at det eneste laget som har brutt rbks seiersrekke i serien er Enga, så jeg godt fornøyd!
Hva tror du om neste år? Kommer RBK til å ta tretten til?

Det blir meget spennende å se om Tørum får fortsette å trene mannskapet. Høgmo er en smart mann som RBK har bruk for i en slags Manager/utvikling stilling, men det er ingen tvil om at Tørum har vært flinkere til å være tydelig på treningsfeltet og velge ut den beste elleveren han hadde tilgjengelig.

Tørum virker mye mer entusiatisk enn Høgmo på sidelinjen og dette ser ut til å ha smittet over på spillerne. Jeg håper virkelig at han får fortsette!
Post Reply