Kjetil wrote:Loki wrote:Joda, der var ei raud snor. Kanskje ikkje like interessant som i tidlegare bøker, men med unntak av Dorne og Ironborn-bitene sentrerte alle rundt Cerseis styre i King's Landing og den religiøse vekkelsen.
Einig i at boka er svakare enn II og III, men vil sei den er på nivå med einaren, som leid under ei ganske svak byrjing, om du spør meg. Kanskje ikkje Feast nådde like store høgdepunkt som Game, men den hadde til gjengjeld ein merkbart høgare kvalitet jamnt over. Tykte eg.
Du hadde Jaime og Cerseis kapitler som var oftest sentrert i King's Landing, men Jaime reiste vekk de 2-3 siste kapitlene. Så har du Brienne som var på en uavhengig rundtur.
Alle dei høyrer saman. At dei ikkje er på same geografiske stad er ganske irrelevant, dei omhandlar alle House Lannister sin politiske posisjon og den religiøse bevegelsen i landet - Briennes POV er essensiell for forståelsen av denne, som igjen er ein viktig del av Cerseis kapitler, og Cersei er igjen enormt sentral i Jaime sine kapitler, inklusive dei der han ikkje er i King's Landing.
Du har the Queensmaker og Prinsessa i Dorne, uavhengig. Flere forskjellige PoV hos de Ironborn.
Jepp. Alle dei skulle jo i utangspunktet vere deler av den megalange prologen som han droppa og fordelte utover boka, dog, så at dei følest litt urelaterte er litt forståeleg sjølv om det såklart ikkje er ei unnskuldning.
På den andre sida, begge dei plotta er LANGT meir relatert til King's Landing-plottene enn til dømes Jon og Daenerys sine kapitler har vore til hovudplotta i tidlegare bøker. Så å kritisere Feast for noko dei tidlegare bøkene òg har utan å samtidig kritisere dei for det...
Som sammenfaller litt med King's Landing PoV på slutten. Du har Arya langt langt borte, uavhengig. Du har Sam langt borte, uavhengig. Og til slutt Sansa langt borte, uavhenig.
Sansa er veldig avhengig av hovudplottene, om enn ikkje direkte påverka av dei i denne boka utover gjennom Brienne-plottet, så i alle fall på relativt kortare sikt.
Arya og Sam er litt urelatert ja, men, som sagt, det er ikkje noko nytt. Beyond the Wall og Across the Sea-bitene har sjeldan høyrt særleg tett saman med bøkenes raude trådar, og sjølv om dei urelaterte plottene her foregår ved Pyke, Dorne og Free Cities er då ikkje det verre eller betre enn urelaterte plott andre stadar i tidlegare bøker?
Boka gav meg litt CoT minner. En stor suppe separerte historier, og kun en av dem har et stort høydepunkt. Nei, boka var ikke god.
Kven av dei var det? (Eg følte at både Dorne, Cersei, Sansa og Brienne hadde store høgdepunkt.)
GoT var veldig mye bedre.
Smakssak, men joda, på ein del områder er eg einig i det. På ein del andre foretrekkjer eg Feast, dog, så eg vil rangere dei om lag likt.