Princess wrote:Bunadsko er ok synes jeg. Ikke spesielt goe, men heller ikke vonde. Det som plager meg er selve bunaden. Store, tunge kjolen som får de fleste til å se ut som kjerringer.
Ikke kritiser bunad! Noen va dem kan jeg ikke kalle spesielt pene, men f.eks. Romerriksbunaden (som jeg har ) er etter min mening vakker. Bunad er tøft!
Og bunadsko er vonde å gå i.
Når det gjelder å gå barbeint liker jeg det, men pleier vanligvis å gå med sko. For eksempel for å skjule hårete legger eller fordi samfunnet mer eller mindre forlanger det. Eller hvis jeg føler meg lav og vil legge til noen centimeter...
Ellers trener jeg barbeint. Men det er jo inne i en gymsal.
Jeg mener de fleste bunader er forferdelige, men så har jo ikke jeg sett alle heller da så det kan godt være din er fin. (Jeg vet ikke hvordan min ser ut en gang! )
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Princess wrote:jeg har noen ordentlige tresko på hytta. De er de beste skoene jeg noen gang har hatt, men desverre ser de jo ikke så forferdelig fine ut da.
Hva skal du med fine sko på hytta uansett? Eller fine sko generelt. Ser ikke poenget med det jeg
Princess wrote:jeg har noen ordentlige tresko på hytta. De er de beste skoene jeg noen gang har hatt, men desverre ser de jo ikke så forferdelig fine ut da.
Hva skal du med fine sko på hytta uansett? Eller fine sko generelt. Ser ikke poenget med det jeg
Ville de vært fine, ville jeg brukt dem til vanlig her i byen...eller i hvertfall hatt de her.
Nå har ikke jeg noen erfaring med bunadsko for kvinner (og takk for det), men jeg kan da si at jeg synes bunadsko for herrer er ganske behagelige å gå med.
Forøvrig har jeg ike flere sko enn jeg trenger; ett par joggesko, ett par fjellsko for korte turer og ett par fjellstøvler for lengre turer. Det holder. Ditto.
Sauegjeteren wrote:Og om det er fra side hundre problemene starter for serveren?
Og hvorfor skulle det skje? Jeg har vært på forumer som uten problemer har hatt flerfoldige tråder med flere hundre sider hver.
De forumene kunne kanskje ha en kraftigere server?
Det blir nok ikke noe problem å ha flere enn 100 sider i en tråd, men jeg har lest på det offisielle phpBB-forumet at tråder som er svært lange kan bli betydelig mer ressurskrevende enn korte. Når man tenker på at vi er på en delt server, og at lange tråder i seg selv blir svært uoversiktlig, er det en god idé å stenge tråder ved ca. 100 sider.
Bunadsko er vonde, ja. Spesielt når de er helt nye. Det er forferdelig å gå i sånne... Og bunader er fine, i alle fall de fleste, men de er veldig varme å gå i...spesielt midt på sommeren.
Jeg skjønner ikke helt vitsen med bunader lenger. Før i tiden var det jo festbunader, hverdagsbunader og arbeidsbunader, (oldemoren min gikk alltid med bunad), men nå bruker vi de bare én dag i året, og da er jo nesten hele vitsen borte...pluss at de koster alt for mye, til å bare brukes en dag i året.