Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

[quote"Shallis, i den gamle og stengte tråden]Jeg tror nå at de fleste par sko blir laget på fabrikker, jeg da.[/quote]Det blir faktisk ikke laget skopar. Ut i fra det jeg har hørt hvertfall. På en seiltur hørte jeg hvertfall at vi måtte se om noen containere kom flytende mot oss. Det hadde faktisk falt av containere med høyresko en gang, og man fant høyresko på strender over hele verden etterpå.
Angående graut, må jeg si at det er god mat, slik jeg ser det, og holder seg i vomma.
Jeg synes faktisk mange herrebunader er skikkelig stilige. Om det er meningen vet jeg dog ikke.
Angående graut, må jeg si at det er god mat, slik jeg ser det, og holder seg i vomma.
Jeg synes faktisk mange herrebunader er skikkelig stilige. Om det er meningen vet jeg dog ikke.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Mayorearth
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Hva er din definisjon av skikkelig? Slik jeg ser det er det real, ordentlig... Altså, i tilfellet mat, ordentlig mat man blir mett av, ikke nødvendigvis god mat.hansito wrote:Graut er skikkelig mat. Den som mener noe annet enn at det er godt burde få skjekket smaksløkene sine.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Det er mat man blir mett at, og som samtidigt smaker fortreffelig (hvis den ikke er svidd, vel og merke).
Last edited by hansito on Thu Oct 26, 2006 16:48, edited 1 time in total.
Min signatur er sterkere enn din signatur!
-
Mayorearth
- Sitter

Regner med at du mener svidd så jeg kommenterer deretter, dersom du mente sbidd hadde jeg likt om du fortalte meg hva det er.hansito wrote:Det er mat man blir mett at, og som samtidigt smaker fortreffelig (hvis den ikke er sbidd, vel og merke).
Nei, uff, svidd graut er ikke godt..
Graut er en av rikets beste oppfinnelser hva som feiler Akira som sier
er et mysterie.Grøt smaker dritt
Spesielt siden han ikke har smakt dritt.[/b]
Vettu, hvis du hadde hatt en hjerne så ville du visst at alle mennesker er forskjellige og liker forskjellig mat. Jeg ga bare uttrykk for at jeg ikke liker grøt, jeg sa ikke at mennesker som liker det er kjøtthuer, men her får jeg høre at jeg burde få sjekka tunga mi. Feiler det meg noe? Nei. Jeg har bare min mening: jeg liker ikke grøt, dermed basta.Mayorearth wrote:Graut er en av rikets beste oppfinnelser hva som feiler Akira som sierer et mysterie.Grøt smaker dritt
Spesielt siden han ikke har smakt dritt.[/b]
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Mayorearth
- Sitter

Rømmegraut derimot er ikke noe godt.
Takk til Akira for denfine og hyggelige kommentaren om ming hjerne, jeg liker det veldig godt når folk antyder om lobotomi.
Helt sant.
Det jeg ikke skjønnner med rømmegraut er at det er mulig å putte rømme i noe godt slik at det smaker tran. (I motsetning til andre er mine metaforer noenlunde realistiske.Sådesså.)
Hva er det egentlig med folk, som ødelegger maten på en festdag (rømmegraut=17mai i mitt hjem
) ?
Takk til Akira for denfine og hyggelige kommentaren om ming hjerne, jeg liker det veldig godt når folk antyder om lobotomi.
Helt sant.
Det jeg ikke skjønnner med rømmegraut er at det er mulig å putte rømme i noe godt slik at det smaker tran. (I motsetning til andre er mine metaforer noenlunde realistiske.Sådesså.)
Hva er det egentlig med folk, som ødelegger maten på en festdag (rømmegraut=17mai i mitt hjem
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg må si meg uenig. Den rømmegrauten de lager her oppe der jeg bor smaker bedre enn vanlig grøt. Vi pleier å spise den med treskjeer, og jeg føler meg alltid som nissen sjøl da rømmegrauten kommer på bordet.Mayorearth wrote:Rømmegraut derimot er ikke noe godt.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

På mitt anested er det hvert år julemesse, og da er det rømmegrøt som er tingen. Aberet er at rømmegrøten er ferdiglagd i svære poser, som de koker og klipper hull på etterpå. Forferdelig grøt, og tilberedningen er svært uapetittelig...
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter