Høres ut som en morsom person!Princess wrote:Ja, vet...en gang ble en gutt i klassen min litt lei av det og sa: "ja sannelig! der tok vi deg på senga med buksene nede!"
Kinotråden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mayorearth
- Sitter

-
Mayorearth
- Sitter

Hvem bryr seg om det, som Motorhead sang:Princess wrote:Ja, veldig morsom gutt, men han kan bli litt vel pervers noen ganger
Jeg ser ikke på det som et problem, men så er jo jeg gutt og "Teenage Mutant Ninja" Sjekk profilen minDo what we're created foor!Yeah!
Siden vi er litt off-topic sier jeg:
Hvor mange er det som har sett stormbreaker og hva mener dere om den?
Ikke skriv om handlingen, har verken lest eller sett.
Australia er herlige greier, her faar jeg gjort ting jeg generelt gjoer hjemme, men har savnet de siste maanedene, blant annet gaatt paa kino. Masse.
Som sagt saa jeg The Devil wears Prada i Brisbane da jeg ankom Australia. Siden da har jeg sett Trust the Man (som var overraskende bra for en film i den sjangeren), The Departed (som ogsaa var god, dog litt morbid mot slutten, og litt i minste laget original for MS sin stil), og til slutt har jeg ogsaa sett Children of Men, som stort sett egentlig ikke var saa bra, men Clive Owen gjoer jo saken litt bedre i hvertfall. Var egentlig en ganske typisk film i framtidsfilm-sjangeren.
Satt forresten i sakkosekker og saa kino her i Melbourne. Herlig.
Som sagt saa jeg The Devil wears Prada i Brisbane da jeg ankom Australia. Siden da har jeg sett Trust the Man (som var overraskende bra for en film i den sjangeren), The Departed (som ogsaa var god, dog litt morbid mot slutten, og litt i minste laget original for MS sin stil), og til slutt har jeg ogsaa sett Children of Men, som stort sett egentlig ikke var saa bra, men Clive Owen gjoer jo saken litt bedre i hvertfall. Var egentlig en ganske typisk film i framtidsfilm-sjangeren.
Satt forresten i sakkosekker og saa kino her i Melbourne. Herlig.
Urban tilværelse
Lotr-maraton ja, vi admins var på det før premieren på RotK, som vi så på frokostforestillinga. Det var en opplevelse!Moghedien wrote:Jeg skal på Colosseum på lørdag/søndag!
Lotr-maraton er da det barskeste som finnes^^
Regner med at dette er en del av den store kinodagen på lørdag, da skal jeg se Miami Vice som endelig har kommet hit i nord, koster 20 kr for soldater
-
Mayorearth
- Sitter

Vel idag har jeg vært og sett Fritt Vilt, og den var utrolig bra!
Jeg vil jo si at jeg trodde det skulle være en skummel film ettersom den er frarådet å sees for folk under 15 år.Jeg er foresten 13...
Konseptet var jo det samme som i andre skrekkfilmer, feks Alien, monsteret/slemmingen løper rundt og dreper en etter en.
Men alikevel hadde den som alle andre gode skrekkfilmer handlig og ikke bare blod og vold.
Anbefaler den på det sterkeste til alle!
Noen som har sett Kalde Føtter?
Jeg vil jo si at jeg trodde det skulle være en skummel film ettersom den er frarådet å sees for folk under 15 år.Jeg er foresten 13...
Konseptet var jo det samme som i andre skrekkfilmer, feks Alien, monsteret/slemmingen løper rundt og dreper en etter en.
Men alikevel hadde den som alle andre gode skrekkfilmer handlig og ikke bare blod og vold.
Anbefaler den på det sterkeste til alle!
Noen som har sett Kalde Føtter?
20 kroner er ingenting nei, selv for oss tjener 126 kroner dagen.Ceres wrote:Miami Vice...? Saa den i midten av august jeg, og jeg vil ikke egentlig anbefale den, men dog... 20 kroner for en kino er jo saa lite at jeg nok ville gaatt og sett hva det skulle vaere. Filmen var helt grei den, altsaa, men ikke noe mer.
Helt enig at filmen var grei, men ikke noe jeg ville betalt noe mer for å se.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Var på "Children of Men" i kveld, og jaggu var det ikke en dritrå dystopisk science iction-film mer i tradisjonen etter George Orwell enn George Lucas -- akkurat som jeg hadde håpa. Ga den en 10/10, jeg, og en skikkelig begrunnelse på det kan du lese på bloggen min. 
Her greier jeg meg med å nevne at det virkelig tok for seg en tendens i dagens samfunn, trakk utviklingen av den utover et par tiår, og så hva som skjedde. Hvilke trekk var det? Jo, det var et av de som irriterer meg mest i dagens samfunn -- den irrasjonelle xenofobiske paranoiaen som senest kom til uttrykk da en Ark-butikk i Oslo avlyste en boksignering med han Selbekk-duden, fordi de var redde for terrorangrep. Snakk om å overvurdere sin egen betydning, da gitt...
Herlig film. Virkelig herlig. Jeg beskrev den vel som "en slags syk krysning av 'V for Vendetta', 'The Constant Gardener' og 'Det kommunistiske manifest'".
Her greier jeg meg med å nevne at det virkelig tok for seg en tendens i dagens samfunn, trakk utviklingen av den utover et par tiår, og så hva som skjedde. Hvilke trekk var det? Jo, det var et av de som irriterer meg mest i dagens samfunn -- den irrasjonelle xenofobiske paranoiaen som senest kom til uttrykk da en Ark-butikk i Oslo avlyste en boksignering med han Selbekk-duden, fordi de var redde for terrorangrep. Snakk om å overvurdere sin egen betydning, da gitt...
Herlig film. Virkelig herlig. Jeg beskrev den vel som "en slags syk krysning av 'V for Vendetta', 'The Constant Gardener' og 'Det kommunistiske manifest'".
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
*Lotta ringer Namsos Kino:Terje wrote:Var på "Children of Men" i kveld, og jaggu var det ikke en dritrå dystopisk science iction-film mer i tradisjonen etter George Orwell enn George Lucas -- akkurat som jeg hadde håpa. Ga den en 10/10, jeg, og en skikkelig begrunnelse på det kan du lese på bloggen min.
"Hvis dere ikke slutter å ta inn tegnefilmer og begynner med å sende ordentlige filmer som "Children of Men", så ringer jeg en kompis som kjenner noen som kjenner Mulla Krekar!"
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov