Skaut ein spiker i fingeren min på fredag, med spikerpistol. Holdt pistolen ca. 40 cm frå fingeren når det skjedde, den gikk heldigvis ikkje gjennom, men i går var den så oppsvulma att eg ikkje kunne bevege den, så det var eit par stykker som trodde eg rekte finger til dei då, siden det var langefingeren.Faile wrote:jeg skal forresten ha to spikere i det ene øret, men kan ikke ta det så lenge jeg svømmer å ofte som jeg gjør. må vente til en eller annen ferie så det rekker å gro.
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Regna med det, hehe.Faile wrote:uffa meg.
nei, ikke en sånn spikerog definitivt ikke på den måten...
tynne sølvspikere er nok heldigvis noe annet enn sånne man bygger hus med.
Det var ikkje så ille som sagdt, har ikkje vore til doktor eigong.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Mayorearth
- Sitter

og det hadde med hva å gjøre?
noen her som har noen tanker om smykker på menn?
selv kan jeg ikke utstå bling ting i øra på gutter. min fjorten år gamle lillebror har en slik en, og jeg kan ikke la være å grøsse hver gang jeg ser det. synes rett og slett ikke det er pent.
øreringer er en annen sak. noen få gutter kan faktisk kle det, om enn ikke så mange.
noen her som har noen tanker om smykker på menn?
selv kan jeg ikke utstå bling ting i øra på gutter. min fjorten år gamle lillebror har en slik en, og jeg kan ikke la være å grøsse hver gang jeg ser det. synes rett og slett ikke det er pent.
øreringer er en annen sak. noen få gutter kan faktisk kle det, om enn ikke så mange.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Mayorearth
- Sitter

-
Mayorearth
- Sitter

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Noe Akira sa om svetteband, han bare ville fram med at han også hadde et.Faile wrote:og det hadde med hva å gjøre?
*Kremt* hva har det med kvinner å gjøreFaile wrote: noen her som har noen tanker om smykker på menn?
Hehe da må jeg få se et bilde. Mulig det blir kult tror aldri jeg har sett noe lignende.Mayoren wrote:For øyeblikket lurer jeg på å farge håret grønt på venstre side og svart på den andre siden.
Blir ikke det kult?
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
det har da jeg og, men da jeg hverken ser på det som smykke, eller bruker det ofte, ettersom den sporten jeg bedriver mest er svømming, syntes jeg dte blei feil å nevne i den sammenhengen her.Wolfbrother wrote:Noe Akira sa om svetteband, han bare ville fram med at han også hadde et.Faile wrote:og det hadde med hva å gjøre?
men for all del...
at menn gjør slik at de blir stygge, eller i det minste uatraktive i kvinners øyne er da i all hovedsak et kvinneproblem...Wolfbrother wrote:*Kremt* hva har det med kvinner å gjøreFaile wrote: noen her som har noen tanker om smykker på menn?![]()
EDIT: se. moggy forstod hva jeg mente
Last edited by Faile on Sun Oct 29, 2006 21:11, edited 1 time in total.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Mayorearth
- Sitter

Mayoren wrote:For øyeblikket lurer jeg på å farge håret grønt på venstre side og svart på den andre siden.
Blir ikke det kult?
Glem det, alle sammen moren min sier det ikke er snakk om.Hehe da må jeg få se et bilde. Mulig det blir kult tror aldri jeg har sett noe lignende.
Hun sier det vil fremheve at jeg er født drittbleik.
Men jeg får lov til å sette masse grønnskjær i uten svartfarge!