Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Åååh Har nå tenkt på den. Bare et lite problem
De bor lixm i samme huset
Altså ikke skilte. Men vet ikke helt om det hadde blitt bra det heller. Vil jo at de skal være glade
Dessuten er pappa snillest når mamma lixm "er i nærheten" Tror at når mamma er borte så vil ha lixm vise hvor flink han kan være, og blir strengere 
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Mayorearth
- Sitter

Det er litt kjedelig å flytte til andre siden av landet, der man nesten ikke har venner, men eller et godt tips. Når jeg er hos faren min merker jeg betydelig forskjell, jaEirin wrote:løsning på mamma-problemer: flytt til faren din (hvis de er skillte da, selvfølgelig)
Det funket for meg![]()
Fedre er liksom litt mer liberale enn mødre, hvertfall i min familie.
Min signatur er sterkere enn din signatur!
Jaja, de fleste av dere er ennå i den derre trassalderen og klarer ikke å se forbi deres egen egoisme. Men det endrer seg. Mødrene deres vil bare deres eget beste. Så behandle dem med respekt sier nå jeg.hansito wrote:Kall meg hva du vil, ho ødlegg livet mitt totalt, og e kunne fint greid meg uten "hjelpen" hennes. Selvfølgeligvis må vi ha mødre, men de kunne vel vert litt mer villige til å gi slipp på ungen sin.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
usja meg. håper virkelig dere om et par år innser hvor teite dere er nå. tror vi dropper det temaet jeg.
nytt jenteproblem:
på skavland sist fredag var det snakk om å bli plystra etter av bygningsarbeidere. noen her(av jentene selvfølgelig) som i det hele tatt hadde funnet dette ubehagelig?
nytt jenteproblem:
på skavland sist fredag var det snakk om å bli plystra etter av bygningsarbeidere. noen her(av jentene selvfølgelig) som i det hele tatt hadde funnet dette ubehagelig?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Pass på dialektbruken.hansito wrote:Kall meg hva du vil, ho ødlegg livet mitt totalt, og e kunne fint greid meg uten "hjelpen" hennes. Selvfølgeligvis må vi ha mødre, men de kunne vel vert litt mer villige til å gi slipp på ungen sin.
Noen andre (Shallis) kunne vel også hatt godt av å lære seg bruken av "liksom".
Plystret etter av bygningsarbeidere? Å bli plystret etter må vel være ett kompliment uansett, men om det ledsages av blikk og sleipe kommentarer, eller foregår lenge kan det oppfattes som press.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Sorry, glemte meg...Sauegjeteren wrote:Pass på dialektbruken.
Men plytring, ja. Det må da vel være hyggeligt å bli plystra på av og til, så lenge det ikke skjer hele tiden. Det er vel forskjell på om det skjer på åpen gate og f.eks. på fest, men hva vet vel jeg...
Min signatur er sterkere enn din signatur!
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Men hun har lixm dilla på lixm, om du skjønner lixm? (Om det er noen tvil så er jeg enig med Brækar.Brækar wrote:Noen andre (Shallis) kunne vel også hatt godt av å lære seg bruken av "liksom".
Det forstår jeg. Gamle menn som driver på den måten ovenfor yngre jenter burde få litt juling.Princess wrote: Jeg har blitt plystra etter noen ganger, og synes det er veldig ubehagelig.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.