Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mayorearth
- Sitter

-
Mayorearth
- Sitter

I klassen min var det ikke så mange jenter utenom oss fire eller fem som var, så vi måtte holde oss med guttene for å bli en "gjeng". Det var ganske greit for noen av dem ble jeg bestevenner med, men så kom ungdomsskolen og ødela alt for oss.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
det har jeg da heller ikke nevnt noe om.
i et slikt tilfellet hadde det vanket slag, om jeg kjente vedkomne, eller et meget stygt blikk, om fyren var helt ukjent.
i et slikt tilfellet hadde det vanket slag, om jeg kjente vedkomne, eller et meget stygt blikk, om fyren var helt ukjent.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Der jeg bodde før var det masse polakker som arbeidet med en del hus på skoleveien min, og de var helt ekstreme med plystring og mindre hyggelige bevegelser. Det var spesielt en som pleide å ta pause rundt klokka to sånn at han kunne bruke enda mer tid på å være ekkel.
Pappa fikk ham sparket
Men, selvfølgelig, plystring kan jo være greit, hvis personen som plystrer er kul
Pappa fikk ham sparket
Men, selvfølgelig, plystring kan jo være greit, hvis personen som plystrer er kul
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
jeg for min del har ingenting imot det. skulle noen finne meg tiltrekkende, er det da bare hyggelig å få vite det. synes faktisk nordmenn burde bli flinkere til å plystre, og å være litt mer generøse med komplimentene - også til folk de ikke kjenner.Kjetil wrote:Har ikke så mye til overs for plystring, hvorfor skal en fortelle vilt fremmede at de er tiltrekkende?
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
Normenn, ja. Polakker, nei!Stine wrote:synes faktisk nordmenn burde bli flinkere til å plystre, og å være litt mer generøse med komplimentene - også til folk de ikke kjenner.
Likernte polakker som plystrer på skolejenter.
Men ellers kan det være greit avogtil
Da hadde vel jeg vært ekstremt død, hihi..Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne drepe med blikket![]()
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
merker så utrolig forskjell på det når jeg er på rugbysammenkomster. de fleste av mannfolka er jo utlendinger av ymse art, og de er utrolig mye flinkere til å fortelle oss akkurat hvor vakre vi erStine wrote:jeg for min del har ingenting imot det. skulle noen finne meg tiltrekkende, er det da bare hyggelig å få vite det. synes faktisk nordmenn burde bli flinkere til å plystre, og å være litt mer generøse med komplimentene - også til folk de ikke kjenner.Kjetil wrote:Har ikke så mye til overs for plystring, hvorfor skal en fortelle vilt fremmede at de er tiltrekkende?
sikkert en grunn til at det er mye innavl i rugbynorge.
(og kjetil, du kan spare traktorlesbe-kommentaren din...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?