Man bør uansett tenke over plystring, sett at en person du plystrer til går over en vei, du plystrer han ser seg bak og blir påkjørt.
Jeg må inrømme at dette kom ifra en friends episode, men det er alikevel sansynlig.
Fordi jeg har dårlig erfaring med dem, de er skumle!
Tenk deg at du som 12-åring daglig får slengt i fleisen at "Fy f*** du var så inni h******* deilig" og verre ting av bygningsarbeidere fra polen. Det ødelegger liksom litt for resten av dem
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
Eirin wrote:Fordi jeg har dårlig erfaring med dem, de er skumle!
Tenk deg at du som 12-åring daglig får slengt i fleisen at "Fy f*** du var så inni h******* deilig" og verre ting av bygningsarbeidere fra polen. Det ødelegger liksom litt for resten av dem
Jeg har bare gode erfaringer med polakker, men det kan jo hende at bygningsarbeiderne er en egen rase, da En bonde jeg kjenner har flere i arbeid, og disse oppfører seg helt plettfritt som jeg har sett.
Det er jo forskjell på en enkel plystretone og det Eirin la fram med her, da.
har hatt noen heller merkverdige tilnærmelser fra utlendinger (og ikke minst uteliggere: ble tilbudt å bli med en hjem så sent som på lørdag) av diverse slag jeg også. så lenge de ikke overfaller meg eller noe slikt, er det vel mer morsomt enn irriterende.
det er i alle fall helt sikkert at menn fra midtøsten har en ting for rødt hår. heh.
Faile wrote:sikkert en grunn til at det er mye innavl i rugbynorge.
(og kjetil, du kan spare traktorlesbe-kommentaren din... )
Faen, jeg hadde en god en!
regna med det
Kjetil wrote:
(...)Er det noen som har sett dere da? Sjekking på Tidshjulet.net, makan... Eller, ikke helt nytt, Ida kommer jo med lugubre forslag i alle retninger.
kun til noen få utvalgte... føl deg spesiell.
Kjetil wrote:
Stine wrote:det er i alle fall helt sikkert at menn fra midtøsten har en ting for rødt hår. heh.
Ikke noe mindre for blondiner tror jeg. Eller skandinaviske generelt. Det likte jeg spesielt dårlig med Egypt, fikk jo ikke gå ifred.
ai. du liker altså ikke å bli forfulgt av en horde snuskete, innpåslitende menn, som ikke har tanke for noe annet enn de vakre genene dine? raring...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ja, da jeg var i frankrike var det horer overalt, og faen, jeg er 13år!
BAre fordi man er blond og bleik, skal man være homo eller horekjøper, det er helt jævlig!