Er det på folkehøgskolen du driver med det? Og hva heter den? Jeg hadde egentlig tenkt meg på den i fjor, hvis vi tenker på den samme.Akira wrote:Masse trening
Hobbyer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Det er vel egentlig mest fordi en kamerat av meg og Sauegjeteren går der, og at han ikke tør slippe kameraten vår løs alene, for det er de to, og en haug jenter...stefan_hoy wrote: Var det ikke en viss herremann som sa at alle religiøse er svake? Går du Canossa? Eller er du (etter eget utsagn) svak? Hæ? HÆ!
Min signatur er sterkere enn din signatur!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Sang er gøy. Og mange jenter i koret. Trenger da ikke like teksten likeve.stefan_hoy wrote:Var det ikke en viss herremann som sa at alle religiøse er svake? Går du Canossa? Eller er du (etter eget utsagn) svak? Hæ? HÆ!Sauegjeteren wrote:Mulig jeg skal være med på ten sing utover vinteren.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Mayorearth
- Sitter

URK er bare det fete navnet da...hansito wrote:-Ungdomens Røde Kors (URK) en gang annen hver uke.
Mine hobbyer:
Spiller trommer 1 gang i uken på "Kulturskolen", men øver mye mere i kjelleren.
Spiser Kebab jevnt og trutt, gjerne ekstra sterk.
Leser/Skriver.
Spiller i bandet mitt som heter EngleAngst!
Lekser vil jeg ikke regne som hobby, og msn er kjeeedeelig.
jeg har da alltid syntes at gutter som synger i ten sing generelt virker småfemi... men hva veit jeg? eneste jeg har å dømme opp mot er en venn av meg, og akira, hva kan man egentlig si om mathias? han er vel ikke akkurat verdens mest machotype hva? 
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mayorearth
- Sitter

Ja, jeg vil så absolutt si at du gikk glipp av noe. Å begynne på denne skolen har vært en genistrek, har aldri hatt det bedre i hele mitt liv. Og som det står i lista mi så har du gått glipp av en del forskjellig kampsport og greier.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
haha. si ikke det, si ikke det...Kjetil wrote: edit: Jeg tror forøvrig det er få som lever opp til det du definerer som macho
akira har jo forøvrig klart å komme innunder den kategorien, så det er ikke umulig.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?