Terje wrote:Hehehe, ser ut til at jeg bare huska Karsa Orlong-delen og de greiene med de svære hundene.
XD What? Vel, det forklarer jo at du ikkje hugsa den som noko særleg, for dei bitene VAR jo ikkje noko særleg.
Hehe... Lille Lotta er en sucker for vold Jeg synes de bitene, sammen med Fiddler/Strings delen, var de beste i HoC.
Konklusjonen blir altså at Erikson har noe for enhver smak!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Eh, vel, om du legg dei bitene saman med "Fiddler/Strings-delen" så manglar du kun nokre få avsnitt med Gamet og Kalam og så HAR du meir eller mindre heile boka.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Loki wrote:Eh, vel, om du legg dei bitene saman med "Fiddler/Strings-delen" så manglar du kun nokre få avsnitt med Gamet og Kalam og så HAR du meir eller mindre heile boka.
Jepp! Og jeg synes HoC var ei meget god bok.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Moiraine Sedai wrote:Er det noen her som har hørt om triologien "The Black Magician"? Skrevet av Trudi Canavan (eller noe sånt). Jeg vurderer å lese den (en gang).
Moiraine Sedai wrote:Er det noen her som har hørt om triologien "The Black Magician"? Skrevet av Trudi Canavan (eller noe sånt). Jeg vurderer å lese den (en gang).
Jeg har ikke lest nevnte trilogi, men jeg snublet over denne tråden som omhandler den.
Til trådens tema:
En fantasybok alla med respekt for sine optiske evner burde lese er The Lies of Locke Lamora av Scott Lynch (se anmeldelse). Den er en av de beste fantasybøkene jeg har lest, og jeg har lest en god del.
Har du en ønskeliste til jul? Sett TLOLL av Scott Lynch på plass nr. 1. Du kommer ikke til å angre!
Hilsen Lotta - mottar ikke penger for å overøse Lynchebassen med fortjente komplenter!