Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Syntes Paris var en voldsomt hyggelig og flott by. Men som sagt ovenfor, saa maa man kanskje haa en forkjaerlighet for kultur og spennende mat. Paris og Frankrike staar imidlertid ovenfor ganske store sosiale og politiske problemer. I hvert fall forrige gang jeg var saapaass informert at jeg egentlig kunne uttale meg. Naa i min landsforviste situasjon saa er aviser mindre dagligdags. La dere merke til det da dere var i Frankrike?
Urban tilværelse
Spennende mat skal dem ha, men det smaker faen ikke! Snegler og stinkende oster! De skal allikevel ha for baguetter og sjampis da.. Nei, skal jeg ha god mat drar jeg heller over grensa til italia.. Verdens beste pastaretter, pizza, og masse annen god mat!
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Prøvde du deg i det hele tatt med "one coke please?"Mayorearth wrote:Det som irriterte meg mest var egentlig folk som ikke ville selge deg brus fordi du ikke greier å si "limonade" på ekte franskt vis...
Fransk arroganse er verdens kjent...
Den funker den assa
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Mayorearth
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Nå kunne det selvsagt vært fristende å si "NEI!", men siden dette var en direkte forespørsel lar jeg være.Mayorearth wrote:Tror du ikke jeg prøvde det først?
Er språkproblemer ett kvinnelig nok problem for dere, eller skal vi gå over til kvinnelige sjåfører? Noe som forsåvidt er en udugelig ting.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mayorearth
- Sitter

-
creutzfeldt
- Hengiven

Hadde vært moro å sett det bevisetSauegjeteren wrote:Det er vel faktisk bevist at kvinner er dårligere sjåfører enn menn.Shallis wrote:Vi kan da kjøre biler som alle andre
Denne viser f.eks. at av 81 drepne bilførarar i trafikken så langt i år - er det 67 menn og 14 kvinner...
I am Sartre of Borg. Existence is futile.
-
Mayorearth
- Sitter

Kvinner er reddere for skader på bilene sine, og går derfor oftere til reperasjon. Menn har ingen ting imot å kjøre med et par skrammer. Dette får opp stattestikken på at kvinner kjører dårligere, fordi det er de som går oftest til reperasjon.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Saken er vel heller at kvinner er gjennomsnittlig dårligere sjåfører teknisk enn menn, ikke noe galt med det om jeg må få legge til...problemet er at når menn er i ulykker så smeller det virkelig, pga vår trang til å kjøre fort og kjekke oss, synd, men sant, kvinner er mer fornuftige sånn sett. Men får å si det sånn, det finnes kvinner som rævkjører mannfolka så det holder...kona til Petter Solberg holdt på med rally tidligere hvis jeg ikke husker helt galt...så noe klipp fra når hun kjørte, jepp, hun kan håndtere et kjøretøy....dette med kvinner å rygging er også ett betennt tema...
-----------///M-----------