Den Store Jakten – OOC-tråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mayorearth
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mayorearth
- Sitter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Da har jeg laget en karakter. Jeg er ikke helt ferdig med den, så man skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å legget til en god del opplysninger om "Uram Garandi" i fremtiden.
Første post fra Uram må dessverre utsettes til neste uke, om ikke lenger.
Jeg kommer også trolig til å lage meg noen karakterer til i fra "De Takknemlige".
Første post fra Uram må dessverre utsettes til neste uke, om ikke lenger.
Jeg kommer også trolig til å lage meg noen karakterer til i fra "De Takknemlige".
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Da er det postet. Jeg håper dere liker den. Jeg kommer til å skrive karakterer for Hera, Katai og Porsky, men det gidder jeg ikke i kveld.
Jeg skal prøve å skrive hver enkelt post som en "fortelling i fortellingen". Og jeg skriver i tredjeperson og ikke første. Dette er vel ikke helt vanlig for RPG, but quite frankly: I don't give a frak!
Uansett, jeg håper dere likte den. Mer inngående beskrivelser at utseende av de forskjellige kommer med tiden.
Jeg skal prøve å skrive hver enkelt post som en "fortelling i fortellingen". Og jeg skriver i tredjeperson og ikke første. Dette er vel ikke helt vanlig for RPG, but quite frankly: I don't give a frak!
Uansett, jeg håper dere likte den. Mer inngående beskrivelser at utseende av de forskjellige kommer med tiden.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

You're right on the money, Terje.Terje wrote:Uansett, særdeles god post. Gjetter jeg riktig hvis jeg tror at du er litt inspirert av TLOLL?
Mange ting er veldig, veldig, plagiatisk likt med Scott Lynch.
Forskjellene er også mange:
1. Jeg er en mye dårligere forfatter.
2. Det er ingen hvitekapper i TLOLL
3. Lynch har ingen "Pil og bue og hest" action.
4. Mine karakterer er ikke utviklede.
and the list just goes on and on and on...
-
Mayorearth
- Sitter