Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Og jeg er jævla dårlig, bare så det er sagt. Men det har naturligvis sammenheng med at jeg kjører utrolig sjelden, og at når jeg først kjører, så er jeg veldig glad i å botne gassen i tredjegiret langs smale og svingete veier. Forutsatt at føret er bra, that is...
Uansett, dermed utvikler jeg heller ikke gode kjøreferdigheter, ettersom jeg kaster bort de få kjøretimene mine på tull.
Uansett, dermed utvikler jeg heller ikke gode kjøreferdigheter, ettersom jeg kaster bort de få kjøretimene mine på tull.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
fra man er små, leker jenter med dokker, og gutter med biler. guttene bevarer interessen for biler, og kan ofte kjøre når de er en 13-14 år gamle. jenter har gjerne null interesse av biler frem til de kan prøvekjøre, og har, når de får lappen som 18åring, kjørt en del mindre enn gutta som har kost seg med dette siden de var store nok til å nå opp til rattet.
jeg tør ikke nærme meg førersetet på biler. de er onde.
jeg tør ikke nærme meg førersetet på biler. de er onde.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Har hatt lappen og bil i ca tre og et halvt år og kjørt skadefritt i den perioden...men selv om forsikringsselskapet er klar over dette kan jeg bare glemme forsikring på mitt navn...spesiellt nå som jeg har kjøpt meg bmw...realtivt stor motor og svartelistet av selskapene må jeg nok regne med godt over 30 laken i året, og det er bare ansvars delen ikke full kasko, derfor ble det mor, og selv med maks bonus kom ansvar på 4500 i hennes navn. Men man må betale for morroa...
Først når jeg 23år gammel, tør jeg kanskje forsikre på mitt navn, da synker prisen på forsikringen en god del...fordi da anntar de at du har "kjørt fra deg"...faen meg grådige disse selskapene, og jeg gidder ikke å daffe rundt i en kjip kjerre de første ti årene jeg har lappen...det er før man etablerer seg og får huslån og anna dritt at du kan virkelig være ufornuftig å blåse masse penger på noen festlige biler, før du må kjøpe passat stasjonsvogn med 1.6 liter....*grøss*...biler er morro, både å skru på å kjøre.
-----------///M-----------
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Mayorearth
- Sitter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Er man fra bygda må man ha lappen; man har egentlig ikke noe valg. Ikke bare er det utstrakt press fra rånemiljøene (:P), det er også en nødvendighet på grunn av de elendige kollektivtransporttilbudene i norske distrikter. Selv bor jeg, når jeg ikke er i Trondheim, i ei bygd som kollektivtransportmessig sett er en blindtarm uten like. Det går noe sånt som to busser gjennom bygda hver dag, selv om det ikke akkurat er blant de minste. ("minste": <2500, "største":>2500)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Mayorearth
- Sitter

-
Mayorearth
- Sitter

Og når me snakkar om scooter så er det:
1. scooter som i; jalla dritt moped som alltid har idioti automatkasse.
2. scooter som i; snøscooter aka. snowmobile, som er vanvittig morro.
?
Ein kan få begge delar som 16 åring då.
1. scooter som i; jalla dritt moped som alltid har idioti automatkasse.
2. scooter som i; snøscooter aka. snowmobile, som er vanvittig morro.
?
Ein kan få begge delar som 16 åring då.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere