Er for øyeblikket på en internettkafé i Essaouira i Marokko. Kollega Kyrre Haugen Bakke, som skal oversette The Lies of Locke Lamora, er også her -- skal prøve å huske å spørre når den skal utgis, for de som er interessert i å lese den på norsk.
Morten wrote:Er for øyeblikket på en internettkafé i Essaouira i Marokko. Kollega Kyrre Haugen Bakke, som skal oversette The Lies of Locke Lamora, er også her -- skal prøve å huske å spørre når den skal utgis, for de som er interessert i å lese den på norsk.
*Rekker opp hånden.
Det hadde vært morsomt å høre om han har fått tid til å gjøre seg opp en mening om boka. (off the record, selvsagt).
Jeg er også meget interessert i å vite hvofor du er i Marokko?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Nestkommende helg har jeg generalprøve på fredag og to forestillinger på lørdag, så da er jeg nok ikke her. Uken etter der har jeg tre tentamener, generalprøve tirsdag, onsdag og torsdag og en forestilling på fredag. Lørdag er det to forestillinger og søndag tre. Jippi. Tilsammen åtte danseforestillinger (nei, jeg overdriver ikke. Det er akkurat slik jeg føler meg.)
Shallis wrote:Jeg skal bort på Blindern på sånn astrofestival greie. Det blir gøy!
De slokker alle lysene på hele Blindern, så man får sett stjernene kjempeklart