Luc. Hvem ER egentlig denne mystiske karakteren?!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Luc. Hvem ER egentlig denne mystiske karakteren?!
Vel vel, jeg har problemer med å skjønne hvem Luc er
. Kan noen forklare litt? siden han tydligvis har vært med lenge i serien, men jeg skjønner ikke noen ting. Og er Luc banemannen? Beklager min uvitenhet, siden jeg selv påstår å være en stoor fan av WoT.
All informasjon er gledelige nyheter, takk på forhånd 
*jah..
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Dette temaet hadde egentlig passet best i "Spørsmål"s-seksjon, men her er nå en link til det du trenger å vite uansett.
http://tidshjulet.net/karakterer.php?id=16
http://tidshjulet.net/karakterer.php?id=16
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Det vert sikkert flytta etterkvart.
Er ikkje sikker på om Rand veit det, men har har forutsetningar for å ha tenkt seg fram til det. Han veit om Tigraine, og han veit at Janduin vart drepen av ein mann som var svært lik Tigraine (det er eigentleg alt me veit og...).
Det er Amys som fortel dette meiner eg, ein gong i Skyggen Stiger. Ho fortalde at då Shaiel forsvann under Slaget ved dei Skinande Murane (ved Tar Valon på slutten av Aielkrigen), so mista Janduin all lyst til å leve, so han sa frå seg høvdingvervet (noko ingen hadde gjort før han) og reiste til Pestlandet for å døy. Vidare seier ho at det vart sagt han møtte ein mann som var so lik Shaiel, at då mannen prøvde å drepe han, gjorde han ingenting for å hindre det.
Er ikkje sikker på om Rand veit det, men har har forutsetningar for å ha tenkt seg fram til det. Han veit om Tigraine, og han veit at Janduin vart drepen av ein mann som var svært lik Tigraine (det er eigentleg alt me veit og...).
Det er Amys som fortel dette meiner eg, ein gong i Skyggen Stiger. Ho fortalde at då Shaiel forsvann under Slaget ved dei Skinande Murane (ved Tar Valon på slutten av Aielkrigen), so mista Janduin all lyst til å leve, so han sa frå seg høvdingvervet (noko ingen hadde gjort før han) og reiste til Pestlandet for å døy. Vidare seier ho at det vart sagt han møtte ein mann som var so lik Shaiel, at då mannen prøvde å drepe han, gjorde han ingenting for å hindre det.
Ikkje at det hadde vorte til berre eitt tre, men det hadde no vorte litt av eit syn, då det er tusenvis av karakterar... I dette tilfellet ville det vore nok med Rand, Elayne, Gawyn, Morgase, Shaiel/Tigraine, Janduin, Taringail, Tigraine, Galad, Luc, Moiraine, Caraline og Laman. Om ein ville kunne ein slengt inn Isam (og dermed Lan m/familie) og Darlin i tillegg, sjølv om dei ikkje direkte er i slekt med nokon.
Redigert: Gløymde Barthanes og Mordrellen.
Redigert igjen: Det er sjølvsagt nokon som har satt opp familietre for samanhengane mellom Damodred, Mantear og Trakand. I WoT FAQ finn ein dette, og i biblioteket på TarValon.net finn ein dette (NB! Spoilerar for Vinterens Hjerte på den siste).
Redigert: Gløymde Barthanes og Mordrellen.
Redigert igjen: Det er sjølvsagt nokon som har satt opp familietre for samanhengane mellom Damodred, Mantear og Trakand. I WoT FAQ finn ein dette, og i biblioteket på TarValon.net finn ein dette (NB! Spoilerar for Vinterens Hjerte på den siste).
Last edited by Torbjørn on Wed Jul 25, 2007 20:57, edited 1 time in total.