Komplett jibbeutstyr -- som jeg aldri kommer til å få. Koster et lavt femsifret beløp..
Skibukse -- som jeg også tviler på, og som jeg uansett ikke vil få bruk for uten jibbepakka.
Ønsker meg igrunn ikke noe særlig, har ikke gjort det på mange år. Jul er mest pes og jag, kunne godt ha droppet hele for min del. Eneste positive er å treffe slektninger og venner, samt god ribbe.
Sauegjeteren wrote:
Jeg ønsker meg ei søster. De ser snille ut.
Jeg har for øyeblikket et: betal for en, ta tre salg på søsken.
Du kan få den tredje gratis også...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Rammstein med cden Sehnsucht.
Ønsker å ikke få Trivium sin cd, de var så elendige på Maiden oppvarmingen at jeg skriver den opp som ikke. Bestemødre er litt rare, og gir fæle ting, avogtil.
Mastodon med Blood Mountain.
Drømmenes kniver.
Ny Crash-Cymbal til 2500.
Cash.
Hva heter så denne cymbalen? (Det må nevnes at mine crasher koster både to og tre tusen, for ikke å snakke om 20"-chinaen min. Zildjian A, K og FX. Min 10" splash koster nesten 1500 kr. )
I still remember the dream there, still remember the time you said goodbye...
Det blir nok en trist jul, ettersom ryktene på "Når kommer den 11 boka på norsk?"-tråden sier at den kommer ut i januar en gang.. Lenge til bursdagen din er det også..
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."