Kanskje du ikke forstod innholdet "lille venn".Akira wrote: Hahahaha, store ord lille venn. For en med et oppblåst ego.
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Du skal vite at jeg nok forstår enn smule mer enn deg, men du får tro hva du vil. Det at du lot deg fornærme sier mer om deg enn meg. I utgangspunktet var ikke min uttalelse rettet mot deg, det var bare generelt om mennesker som kanskje er for dumme for å dikte opp gode råd.Princess wrote:Kanskje du ikke forstod innholdet "lille venn".Akira wrote: Hahahaha, store ord lille venn. For en med et oppblåst ego.
Dessuten, du ER liten, tro meg, vet hvordan du ser ut.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Jeg tror du forstår mer meg ja, fordi du er eldre enn meg, og jeg ble ikke fornærmet, jeg var bare lurte. Det er lov å være nyskjerrig.Akira wrote: Du skal vite at jeg nok forstår enn smule mer enn deg, men du får tro hva du vil. Det at du lot deg fornærme sier mer om deg enn meg. I utgangspunktet var ikke min uttalelse rettet mot deg, det var bare generelt om mennesker som kanskje er for dumme for å dikte opp gode råd.
Du har vel nøyaktig høydemål også? Ja, alle på dette forumet vet nok hvordan jeg ser ut om de har sett på bildet Eirin la ut fra halloween...
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Nei, jeg har sett deg på webcam.Princess wrote:Jeg tror du forstår mer meg ja, fordi du er eldre enn meg, og jeg ble ikke fornærmet, jeg var bare lurte. Det er lov å være nyskjerrig.Akira wrote: Du skal vite at jeg nok forstår enn smule mer enn deg, men du får tro hva du vil. Det at du lot deg fornærme sier mer om deg enn meg. I utgangspunktet var ikke min uttalelse rettet mot deg, det var bare generelt om mennesker som kanskje er for dumme for å dikte opp gode råd.
Du har vel nøyaktig høydemål også? Ja, alle på dette forumet vet nok hvordan jeg ser ut om de har sett på bildet Eirin la ut fra halloween...
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Herreeeeeeguuuuuud jente, ro deg ned. Du tar deg altfor nær av ting. Bare glem hele greia.Princess wrote:Og? Gikk jeg catwalk for deg? Målte jeg høyden min og gav deg eksagte mål?Akira wrote:Nei, jeg har sett deg på webcam.
Hva har dette med saken å gjøre?
Ta det med ro da gamle mann. Jeg er så roa ned at jeg nesten besvimerAkira wrote: Herreeeeeeguuuuuud jente, ro deg ned. Du tar deg altfor nær av ting. Bare glem hele greia.
Jeg tar meg ikke nær av nesten noen ting, og spesielt ikke dette. Drøm videre.
Whatever.Princess wrote:Ta det med ro da gamle mann. Jeg er så roa ned at jeg nesten besvimerAkira wrote: Herreeeeeeguuuuuud jente, ro deg ned. Du tar deg altfor nær av ting. Bare glem hele greia.![]()
Jeg tar meg ikke nær av nesten noen ting, og spesielt ikke dette. Drøm videre.
-
the black wind
- Hengiven

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
jeg har et problem, om kanskje ikke så kvinnelig. jeg har eksamen om en uke (3BI), og jeg har null konsentrasjon. samtidig strever jeg med et gigantisk press innenra et sted om at jeg må gjøre det bra. å ikke å til å lese, samtidig som jeg stresser meg selv opp fordi jeg vet at det ikke kommer til å gå bra, nettopp ordi jeg ikke får til å lese noe videre (ond sirkel), gjør hele tilværelsen kaotisk og frustrerende.
og attpåtil vil ikke f-tasten min fungere som den skal.
og attpåtil vil ikke f-tasten min fungere som den skal.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
sitter for den blå ajah.
Jeg ga jo et fabelaktig tips på å få vekk kviserSauegjeteren wrote:Hoyer'n prøvde vel å introdusere kvise-problemet.
Fabelaktige saker det der. Hvor mye slit og smerte får man vel ikke ut av en liten sak med fett?