Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Nytt tillegg til signaturen min:
*happily tilting at windmills* ^^
Husker å ha sett det i sigen til en person på et annet forum, en eller annen gang for en del år sida, og synes det er en herlig liten beskrivelse, som i tillegg passer meg ganske bra.
*happily tilting at windmills* ^^
Husker å ha sett det i sigen til en person på et annet forum, en eller annen gang for en del år sida, og synes det er en herlig liten beskrivelse, som i tillegg passer meg ganske bra.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Ju-hu!
Jeg har fått ny signatur! "Ingen liker alt, men alle liker sjokolade!" Det er sagt av Rebekka (dokka i Jubalong, et barne-tv program jeg tviler på at mange her har sett). Denne treffende setningen kom etter at de hadde vist et innslag om hva babyer liker å spise. Det var egentlig utrolig genialt. De hadde tre babyer som de ga oliven, reker, kulturmelk, brokkoli, sjokolade, osv. Det er noe av det beste jeg har sett på barne-tv siden jeg var liten!
Jeg har fått ny signatur! "Ingen liker alt, men alle liker sjokolade!" Det er sagt av Rebekka (dokka i Jubalong, et barne-tv program jeg tviler på at mange her har sett). Denne treffende setningen kom etter at de hadde vist et innslag om hva babyer liker å spise. Det var egentlig utrolig genialt. De hadde tre babyer som de ga oliven, reker, kulturmelk, brokkoli, sjokolade, osv. Det er noe av det beste jeg har sett på barne-tv siden jeg var liten!
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
Mayorearth
- Sitter

Jeg la til ett sitat i siggen min i tillegg til det jeg hadde før.
"Latter er slett ikke noen dårlig begynnelse på et vennskap, og det er absolutt den beste måten å avslutte det på." -Oscar Wilde
Syntes det var ganske genialt sagt dette her.
"Latter er slett ikke noen dårlig begynnelse på et vennskap, og det er absolutt den beste måten å avslutte det på." -Oscar Wilde
Syntes det var ganske genialt sagt dette her.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
-
Mayorearth
- Sitter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Hva hvis jeg mot formodning led av laktoseintoleranse og måtte nøye meg med den dårlige "bare kakao og ingenting godt" sjokoladen som smaker pyton?Moghedien wrote:Ju-hu!
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Da måtte min
Moden og belærende
vike plassen for
Moirain vet svært mye, sauegjeter.
Som tidligere lovet skulle jeg finne et sauegjeterutsagn, og når det attpåtil ble kombinert med noe som kan minne om intern forum-humor slo jeg til.
Sitatet er hentet fra Den Store Jakten, som jeg har bladd i litt i dag for å finne andre sitater.
Moden og belærende
vike plassen for
Moirain vet svært mye, sauegjeter.
Som tidligere lovet skulle jeg finne et sauegjeterutsagn, og når det attpåtil ble kombinert med noe som kan minne om intern forum-humor slo jeg til.
Sitatet er hentet fra Den Store Jakten, som jeg har bladd i litt i dag for å finne andre sitater.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Pøh! Alt de sier på barne-TV er sant.. Men for at ingen skal bli fornærmede, skifter jeg signatur. Fra barne-TV og over til Jens Bjørneboe..Lothair Mantelar wrote:Hva hvis jeg mot formodning led av laktoseintoleranse og måtte nøye meg med den dårlige "bare kakao og ingenting godt" sjokoladen som smaker pyton?
"Til kannibal å være, var han forbausende vegetarisk orientert."
Peder Jenssen om Lilly
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Du ser han fortsatt på fantasyforumet...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Mayorearth
- Sitter