Blogger

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Oooh, konstruktivt. :P

Greien med Juses blir mest å finne på syke forklaringer til alle mulige nyheter, og i dødtiden tulle med gamle ting. Judas og Gabriel + paven og fler kommer nok til å få merke det.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

zhayena wrote:Ellers så jeg at jeg hadde fått treff herfra på natsebloggen min, og vil bare si at det er bare en teste og tulleblogg jeg har; jeg har flere andre blogger hvor jeg skriver for det meste om webutvikling og wordpress som er 'ekte' og ikke minst offentlige.
Det var sikkert meg; tror jeg nevnte natsebloggen din på førstesida i denne tråden.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

En ny blogg er født og har tatt sine første vaklende skritt på blogghimmelen i kveld. Har du lyst til å holde deg oppdatert på hva en opplyst poster ved navn Werthead skriver, trykk på linken nedenfor og la deg rive med. Jeg tror jeg kommer til å lære mye av å lese den bloggen :wink:

http://thewertzone.blogspot.com/
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Kanskje ikke akkurat en blogg, men likevel burde alle få med seg Sverre's julekalender: Jakten på julestemningen, på startsiden.no

http://www.nesteklikk.no/20061124/118520.html

Og Konglegrisen og dorullsnissen fra i fjor, burde også leses for de som ikke fikk den med seg i fjor.

http://www.nesteklikk.no/20021128/31113.html
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Jeg sjokkerte nettopp meg selv med å mene at så mange sitater man hører daglig kan jeg likegodt legge dem ut på nettet.

Gjett 26 milliarder ganger om jeg la dem ut på nettet. Det gjor jeg.
Ukens sitat (for å gi meg selv litt bedre tid) kan du seher.

Ellers kommer snart del1 av 3 i julespesial for skikkelig rike feitinger i...Loggboken! :)
Juses kommer til å mase og klage om julen som bare en misunnelig Juses kan.
Nøtteskallet kommer sikkert til å bli oppdatert snart den og.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Lothair Mantelar wrote:En ny blogg er født og har tatt sine første vaklende skritt på blogghimmelen i kveld. Har du lyst til å holde deg oppdatert på hva en opplyst poster ved navn Werthead skriver, trykk på linken nedenfor og la deg rive med. Jeg tror jeg kommer til å lære mye av å lese den bloggen :wink:

*Bookmarked*

Werthead ser ut som en fyr det kan være verdt å høre på, ja.
- Verg., Aen., 3.315.
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Hvis jeg har lyst til å begynne å blogge, hvor burde jeg gjøre det da?

Må jo gi en takk til Sauegjeteren, for at han foreslo det :)
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Hvis du er medlem på enten tolkiens.net eller fantasyforumet.net kan jo http://natsecorma.net være en idé. Lite og greit bloggenettverk...
- Verg., Aen., 3.315.
Mayorearth
Sitter
Sitter

Post by Mayorearth »

Ellers er jo klassikeren blogspot grei.
Anbefaler på det sterkeste å IKKE bruke www.blogg.no for den er ultrateit.
Bare å legge til et bilde er vanskelig!
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Takk :) skal se litt på det :)
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

**Uff! Dobbelposting er ikke bra!**

Meeen

Videre Utvikling:

Har nå fått startet meg en blogg :D
Tror ikke det kommer til å gå så veldig fort, fordi jeg må ha noe å si som gir mening ellers blir alt bare dårlig, og jeg håper på å holde en hvis standard på den. Jeg går da under navnet Reinsdyr med ørevarmere, og jeg holder da til på:

http://www.reinsdyr-hulen.blogspot.com/

Så har jeg reklamert litt for meg selv og :)
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Etter mye om og men, har jeg endelig kommet meg i gang med en egen blogg. Faktisk 1 og 1/2 blogg.

http://natsecorma.net/theredundantblog/

Dette er en natse-blogg og kommer ikke til å være så uhyre forskjellig fra Terjes blogg (det er i hvert fall målet). Altså; mye om film, tv, bøker og lignende. Jeg starta opp i går kveld og kommer nok til å forsøke å oppdatere den daglig. Det hadde vært hyggelig å få besøk en gang i blandt :wink:

Ellers så er jeg gjesteblogger på brækars blogg. Det har jeg ambisjoner om å fortsette med selv om jeg har anskaffet en egen blogg. Når det gjelder gjesteblogging så synes jeg det kan være ganske morsomt, da man må prøve å sette seg inn i bloggens temaer osv.

Jeg vet at det er andre medlemmer her på forumet som har skaffet seg blogg i det siste, men jeg lar dem avgjøre om de vil pimpe den eller ikke selv :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Endelig! Jeg har hatt The Redundant Blog som bokmerke i flere måneder, så det var på tide at det kom noe.

ENDRA:
Terje wrote:
Lothair Mantelar wrote:En ny blogg er født og har tatt sine første vaklende skritt på blogghimmelen i kveld. Har du lyst til å holde deg oppdatert på hva en opplyst poster ved navn Werthead skriver, trykk på linken nedenfor og la deg rive med. Jeg tror jeg kommer til å lære mye av å lese den bloggen :wink:

*Bookmarked*

Werthead ser ut som en fyr det kan være verdt å høre på, ja.
Et Werthead-innlegg fra forumet til SFX var forresten sitert i papirutgaven av nevnte magasin for januar.

Ellers, Lotta: Jeg har ambisjoner om å oversette alle fantasy- og sci-fi-relaterte bloggposter jeg skriver, til norsk, og poste dem på bloggen til fantasyforumet. Noe for deg også?
- Verg., Aen., 3.315.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General

Terje wrote:Endelig! Jeg har hatt The Redundant Blog som bokmerke i flere måneder, så det var på tide at det kom noe.

(...)

Ellers, Lotta: Jeg har ambisjoner om å oversette alle fantasy- og sci-fi-relaterte bloggposter jeg skriver, til norsk, og poste dem på bloggen til fantasyforumet. Noe for deg også?
Hyggelig at du er så utholdende. Det går forhåpentligvis ikke like lenge mellom postene fra og med nå :wink:

Jeg ser ikke noe grunn til at jeg ikke skal kunne poste min anmeldelser på fantasyforumet sin blogg. Jeg har ikke gitt opp å poste anmeldelser her på forumet heller, så noen ekstra jobb blir det i grunn ikke.
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Jeg lurer, er det virkelig noen som leser blogger?
Post Reply