Jeg har ikke vært her på en evighet, men er nå tilbake, og skal prøve å bli litt mer aktiv. x3 Regner med at de fleste ikke en gang merket at jeg forsvant. =p
Jeg har gjort det! Satt nemlig og leste gjennom WoTRobinson igår(Har liggi sjuk hjemme i mange dager), og der stod du jo. Lurte litt på hvor alle folka hadde tatt veien. Ludde, Trevler, Lanfear... Jaja, kanskje de kommer luskende tilbake etterhvert.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Shallis wrote:Anbefaler alle som bor i Oslo-området å komme
Hva med oss andre, da? Får vi ikke lov?
Hvis du har lyst til å reise til Blindern så skal du bare gjøre det. Tenkte lixm det var mer sannsynlig at de som faktisk bor i nærheten kom til å komme
Da er jeg tilbake etter en vellykket helg med forestillinger. Jeg tror det gikk bra på engelsk tentamen også Så er det norsk i morgen og matte på fredag. Gruer meg en det til norsken, siden vi skal skrive to stiler: en skjønnlitterær og en artikkel. Matten går greit.
Jeg har masse tentamener for tiden, pluss snarlig konsert pluss at jeg har masse pauser i puggingen for tiden, noe som betyr at jeg kommer til å være mindre innpå nå.
Jeg har en del lekser for tiden, pluss noen prøver, så det er ikke sikkert jeg er så mye innpå nå for tiden. Og jeg drar til syden neste mandag, og blir til mandagen etterpå, så da er jeg nok ikke på i det hele tatt.