Det er ikke noe å trakte etter. Bare turisthøl alt samma.Pheoniks wrote:Heldige katt...
Aldri vært i syden jeg
Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Ja, hva er vel poenget med å reise vekk når man havner i et hotell-land som kunne vært plassert ved en hvilken som helst kyst i sør- Europa? Og når man ikke ser noe som ligner på lokalbefolkning? Men man kan jo være heldig da, som meg! I høstferien var jeg i en liten gresk turistlandsby med veldig få nordmenn.. Det var utrolig deilig ^^Akira wrote:Det er ikke noe å trakte etter. Bare turisthøl alt samma.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Ja, det er jo helt klart noe annet med sånne bortgjemte perler.Moghedien wrote:Ja, hva er vel poenget med å reise vekk når man havner i et hotell-land som kunne vært plassert ved en hvilken som helst kyst i sør- Europa? Og når man ikke ser noe som ligner på lokalbefolkning? Men man kan jo være heldig da, som meg! I høstferien var jeg i en liten gresk turistlandsby med veldig få nordmenn.. Det var utrolig deilig ^^Akira wrote:Det er ikke noe å trakte etter. Bare turisthøl alt samma.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Var ikke du i Marokko for bare noen uker siden? Høres ut som en herlig jobb, oversetting. 
Ellers er det mulig at jeg også blir borte noen dager. I morra er TV-kvelden min, i tillegg til at jeg må pakke. Juleferie fra og med klokka to i morra ettermiddag, og jeg drar hjem på torsdag. Og de første dagene hjemme må jeg nesten holde folka med selskap, og da kan jeg ikke prioritere slike lugubre etablissementer som dette her.
Med mindre forkjølelsa mi tipper over i influensa i løpet av de neste to dagene, that is. Gjør den det, kommer jeg til å være her hele dagen.
Ellers er det mulig at jeg også blir borte noen dager. I morra er TV-kvelden min, i tillegg til at jeg må pakke. Juleferie fra og med klokka to i morra ettermiddag, og jeg drar hjem på torsdag. Og de første dagene hjemme må jeg nesten holde folka med selskap, og da kan jeg ikke prioritere slike lugubre etablissementer som dette her.
Med mindre forkjølelsa mi tipper over i influensa i løpet av de neste to dagene, that is. Gjør den det, kommer jeg til å være her hele dagen.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Det var for så vidt jeg som valgte det ja, men det er jo fire år siden jeg var på sesjon og da synes jeg at artilleri av en eller annen grunn hørtes litt kult ut.
Hadde selvføgelig ikke snøring på at jeg skulle opp til Indre Troms fire år senere.
Men her er jeg da; klar til å reise. Faen ass.
Hadde selvføgelig ikke snøring på at jeg skulle opp til Indre Troms fire år senere.
Men her er jeg da; klar til å reise. Faen ass.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter