stefan_hoy wrote:
Det samme gjelder for Charlie...maken til overhyllet sukkersøl har jeg ikke sett på denne siden av Grease.
Og Orlando Bloom? Tja, kanskje ikke verdens beste skuespiller, men dugelig nok. Passet jo til Legolas. Knightley er litt mer talentfull, men blekner mot f.eks Natalie Portman.
Lothair wrote:Når det kommer til Bloom, så har han alltid vært en heller dårlig skuespiller. Han har kun et (maks to) ansiktsuttrykk, og selve måten han framtstår på i PoC er latterlig kun på grunn av at ser keitet og inkompetent ut. Altså: en vanlig Hollywood skuespiller.
Etter hva du skriver, er en "vanlig Hollywoodskuespiller" på linje med Bloom. Vel, da har du ikke sett nok filmer, gutt.
Jeg er helt enig i at Depp - Charlie er en dårlig film. Jeg sovnet etter å ha sett innledningen, og synes forøvrig at det var unødvendig å lage en remake av klassikeren.
Natalie Portman er en virkelig god skuespiller. Hun er så god at jeg leier/kjøper alle filmene hun er med i bare for hennes skyld. Closer, V for Vendetta og Garden State er bare noen av de gode filmene jeg har sett henne i. Hun er i en egen klasse i forhold til Keira, spør du meg.
Hmm. Jeg liker ikke helt hvordan du setter "gutt" etter ditt utsagn om at jeg ikke har sett nok filmer, stefan hoy. Ok, jeg er kanskje en gutt, men i denne sammenhengen virker det nokså nedlatende.
Når det kommer til selve utsagnet ditt - så har du selvfølgelig rett. Jeg har verken sett nok filmer, lest nok bøker eller studert nok kunstverk til å kunne gi en kvalifisert begrunnelse dannet på en bredt sammenlikningsgrunnlag.
Det jeg derimot kan hevde, er at jeg har sett mer enn hva Ola Normann har. Mitt gjennomsnitt ligger på rundt to filmer i uka, mer når jeg har ferie o.l., og som oftest så er filmene laget i Hollywood.
Bloom har fått så godt et rykte på seg kun fordi han er pen (kremt... Ja, det mener søstrene mine i hvert fall) og fordi han virker nokså sjarmerende. I RH gjorde han en god figur mye fordi Legolas ikke trengte å vise så mange sider ved seg selv. Han er en stoisk karakter i filmen og det funka helt greit. Men han var etter min mening den dårligste skuespilleren i "the Fellowship of the Ring".
Og jeg mener selvsagt ikke at han er like god som en gjennomsnitts, vanlig Hollywood skuespiller. Han er like god som en gjennomsnitts hovedrolleinnehaver i Hollywood filmer.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov